رییس کل دادگستری خراسان رضوی:

همه مسئولان استان برای اجرای مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی هم‌قسم شده‌اند

۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۳:۱۵:۵۵
کد خبر: ۹۵۶۳۳۰
همه مسئولان استان برای اجرای مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی هم‌قسم شده‌اند
رییس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: همه مسئولان استان هم‌قسم شده‌اند که طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی به نحو احنست اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، غلامعلی صادقی در همایش الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی با رویکرد دستاوردهای معین‌های اقتصاد مقاومتی برگزار شد، افزود: توصیه ما به فعالان اقتصادی این است که در صورت بروز مشکل قبل از این که خود وارد عمل شوند به ما اعلام کنند تا در اولین فرصت مشکل را حل کنیم.

رییس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: با توجه به شرایط کشور و فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید رییس قوه قضاییه، مسوولان این استان هم‌قسم شدند که الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی را به سرانجام برسانند.

صادقی افزود: براساس آخرین بررسی‌های انجام گرفته، الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی یکی از بهترین و موفق‌ترین مدل‌های اقتصادی در استان است.

وی ادامه داد: تاکید رییس قوه قضاییه به مدیران در استان‌ها این است که برای به نتیجه رسیدن فعالیت‌های اقتصادی، قوانین و مقررات به نحوی دیده و تفسیر شود که مانعی برای انجام فعالیت‌های اقتصادی نباشد.

رییس کل دادگستری خراسان رضوی بیان کرد: هر هفته مشکلات اقتصادی در ستاد تدبیر با حضور استاندار خراسان رضوی طرح و برای آن چاره‌اندیشی می‌شود و در هر موردی که حل مساله خارج از توان اجرایی خراسان رضوی باشد مسئله مورد نظر به دبیرخانه سران سه قوه ارسال خواهد شد.

وی ادامه داد: الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی باید به عنوان یک نسخه موفق توسط معین‌های اقتصادی از خراسان رضوی به سراسر کشور معرفی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز