لیگ اسکی آلپاین با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد

۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۴:۲۳:۲۹
کد خبر: ۹۵۶۳۵۷
لیگ اسکی آلپاین با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد
مرحله دوم لیگ اسکی آلپاین کشور روز دوشنبه به میزبانی پیست بین المللی دیزین البرز با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ این دوره از رقابت‌ها از روز یکشنبه به مدت ۲ روز با حضور ۳۱ ورزشکار زن و مرد در پیست دیزین برگزار شد.

ورزشکاران در رشته‌های مارپیچ بزرگ و مارپیچ کوچک در رده سنی بزرگسالان با یکدیگر رقابت کردند.

 صادق کلهر اظهار داشت: در بخش آقایان نیما بهاء، پوریا ساوه شمشکی و بهنام کیا شمشکی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش بانوان نیز، عاطفه احمدی، صدف ساوه شمشکی و زیبا کلهر سکوهای اول تا سوم را از آن خود کردند.

مرحله اول این مسابقه ها ، چهارشنبه  هفته گذشته با شرکت ۳۱ ورزشکار زن و مرد در رشته مارپیچ بزرگ برگزار شد که در بخش مردان سیدمرتضی جعفری ، پوریا ساوه شمشکی  و بهنام کیاشمشکی  و در بخش بانوان عاطفه احمدی ، صدف ساوه شمشکی  و فروغ عباسی به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

پیست بین المللی دیزین استان البرز به عنوان بزرگترین پیست خاورمیانه و جاذبه‌ بی‌نظیرگردشگری و ورزشی از اول دی ماه برای بازی های زمستانی و رقابت های اسکی گشایش یافت.

پیست بین المللی دیزین در۷۰ کیلومتری شمال شرقی کرج دارای سه تله کابین، ۲ تله سیژ، هفت تله اسکی بشقابی و یک تله اسکی چکشی است که مجهزترین پیست ایران به شمار می رود.

ارتفاع این پیست بین ۲ هزار و ۶۵۰ تا سه هزار و ۶۰۰ متر از سطح دریا بوده و بهترین زمان اسکی روی برف در آن اوایل آذر تا اواخر اردیبهشت ماه است، در پیست بین المللی دیزین ۲ هتل، ۱۹ کلبه و پنج رستوران وجود دارد.


.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز