مشترکان حتما تاسیسات آب منازل خود را عایق بندی کنند

۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۵:۲۹:۲۷
کد خبر: ۹۵۶۳۹۴
مشترکان حتما تاسیسات آب منازل خود را عایق بندی کنند
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با توجه به ورود جبهه هوای سرد به استان و احتمال یخ زدگی تاسیسات آب منازل مشترکان این شرکت نسبت به عایق بندی تاسیسات آب منازل خود به ویژه کنتور آب اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علیرضا جزء قاسمی روز دوشنبه با بیان این مطلب به خبرنگاران اظهار کرد: استفاده از پوشش پشم شیشه، گونی و الیاف مصنوعی، خاک ارّه، پوشال پارچه و عایق‌های پلاستیکی در محفظه کنتور بهترین راهکار برای پیشگیری از یخ زدگی کنتور و تاسیسات آب است.

وی تاکید کرد: در صورت یخ زدگی کنتور، مشترکان از حرارت مستقیم برای رفع یخ زدگی استفاده نکرده و از ریختن آب گرم بر روی کنتور یخ زده جداً خودداری کنند.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان تصریح کرد: مشترکان برای اینکه بتوانند مانع از یخ زدگی کنتور آب شوند باید برای حوضچه ی آن درب مناسب و استانداردی تهیه کنند که مانع از ورود سرما شود.

جزء قاسمی بر جلوگیری از ورود آب های سطحی به داخل حوضچه های کنتور نیز تاکید کرده و گفت: با انجام این اقدام از وقوع یکی از عوامل مهم در یخ زدگی کنتورهای آب پیشگیری خواهد شد.

وی یادآورشد: شهروندان می توانند هرگونه حادثه آب و فاضلاب را به صورت شبانه روزی به شماره ۱۲۲ مرکز ارتباطات مردمی شرکت آبفا اعلام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز