دستگیری سارقان خودرو در قزوین

۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۸:۳۰:۵۲
کد خبر: ۹۵۶۴۷۶
دستگیری سارقان خودرو در قزوین
سه سارق خودرو در ۲ عملیات جداگانه پلیس در قزوین دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ بیژن خدایی، فرمانده انتظامی شهرستان قزوین روز دوشنبه در این رابطه اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز پیام ۱۱۰ مبنی بر تردد یک دستگاه خودروی سرقتی در جاده قزوین - کرج، موضوع شناسایی و توقیف خودرو در دستور ماموران یگان امداد این شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با استقرار تیم گشت یگان امداد در جاده مورد نظر، سارقان با مشاهده ماموران به سمت شهر بیدستان متواری و در تعقیب و گریز پلیس سارقان به ناچار با رها کردن خودرو در داخل شهر متواری و پس از طی مسافتی با شلیک چند تیر هوایی در یکی از خیابان‌ها سرنشین خودرو دستگیر و راننده نیز با ورود به یک غذاخوری در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین تصریح کرد: متهمان به همراه خودروی سرقتی به مقر پلیس منتقل و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ کوروش عزیزی، فرمانده انتظامی تاکستان از دستگیری سارق حرفه‌ای و کشف یک دستگاه خودروی سرقتی در این شهرستان خبر داد.

وی تاکید کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو پراید سرقتی در جاده قزوین - همدان، موضوع در دستور  ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه گشت‌های انتظامی در قالب چند تیم عملیاتی با استقرار در راه‌های ارتباطی و کنترل خودروهای عبوری سرانجام خودرو مورد نظر را در سه راهی شامی شاپ مشاهده و دستور ایست دادند، تصریح کرد: راننده خودرو سرقتی بدون توجه به دستور پلیس، اقدام به فرار کرد که بلافاصله ماموران به تعقیب خودرو پرداخته و پس از تعقیب و گریز در محدوده نرجه و ضیاءآباد موفق به توقف آن و دستگیری راننده شدند.

رییس پلیس تاکستان اضافه کرد: متهم که از سارقان سابقه‌دار بود پس از تشکیل پرونده و برای ادامه مراحل قانونی، تحویل مرجع قضایی شهرستان شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز