در گنبدکاووس برگزار شد:

اولین کارگاه آموزشی توانمندسازی مشاوران و مربیان پرورشی مدارس غیردولتی شرق گلستان

۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۷:۴۰:۰۰
کد خبر: ۹۵۶۵۱۲
اولین کارگاه آموزشی توانمندسازی مشاوران و مربیان پرورشی مدارس غیردولتی شرق گلستان
اولین کارگاه توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی و مشاوران مدارس غیردولتی شرق استان گلستان در کانون فرهنگی تربیتی شهید رجایی شهرستان گتبدکاووس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گنبدکاووس، کمال الدین نظر نژاد در اولین کارگاه آموزشی توانمندسازی مشاوران و معاونین پرورشی مدارس غیردولتی شرق استان گلستان که به میزبانی شهرستان گنبدکاووس در کانون شهید رجایی برگزار شد ضمن تبریک دهه فجر و چهلمین بهار انقلاب اسلامی، اظهار کرد: از تمامی معاونت ها تقاضا داریم که با اقتدار و یکپارچه جهت زنده نگه داشتن آرمان های انقلاب اسلامی مراسمات دهه فجر را در مدارس برگزار نمایند.

وی با تاکید براینکه برپایی نماز جماعت در مدارس باید به صورت جدی دنبال شود، خاطرنشان کرد: رعایت عفاف و حجاب نیز باید مورد توجه قرار گیرد و در وهله اول معلمان و مربیان باید به عنوان الگو در این مسیر پیش قدم شوند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه آسیب های اجتماعی از جمله خودکشی و مصرف مواد روان گردان و ... به مقاطع ابتدایی نیز رسیده است، تصریح کرد: وظیفه ما این است که والدین را آگاه سازیم و در این زمینه از ظرفیت مراکز مشاوره و نیروانتظامی استفاده نماییم.

نظرنژاد با تاکید براینکه مدیران و معاونین باید در جهت استعدادیابی دانش آموزان تلاش کنند، تصریح کرد: کشف استعداد دانش آموزان، پرورش ، تقویت و تشویق آنها موجب شادابی و بالندگی جامعه شده که این وظیفه ما مربیان است.

رئیس امور مشارکت های مردمی استان گلستان  با گرامیداشت یاد سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی، افزود: این کارگاه برای اولین بار برگزار میگردد که هدف آن ارتقای کیفیت و منزلت مدارس غیردولتی میباشد.

محمدتقی قربان نیا با بیان اینکه ۱۵۰ نفر در این کارگاه حضور یافته اند، تصریح کرد: رتبه مدارس استان گلستان در حوزه های ورزشی و پرورشی چشمگیر است لیکن هدفمند و نظامند کردن این حرکت ها مدنظر میباشد.

معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان ضمن تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی، ادامه داد: سیره عملی این شهید بزرگوار میتواند الگوی بسیار خوبی برای رسیدن به جامعه ایده آل توسط دانش آموزان باشد.

سید خلیل حسینی تعمیق باورهای دینی دانش آموزان را یکی از رویکردهای اصلی معاونت پرورشی و فرهنگی دانست و گفت: تلاش ما حرکت در جهت تمدن اسلامی است و برنامه هایی همچون گلدسته های سرو و اجلاسیه نماز نیز با همین هدف پایه ریزی شدند.

وی دومین سیاست اصلی معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش گلستان را کاهش آسیب های اجتماعی خواند و افزود: از مدارس تقاضا داریم تا در صورت وجود مشکل در دانش آموزان حتما آنها را به مراکز مشاوره ارجاع دهند و برای آگاه سازی والدین و دانش آموزان اهتمام ورزند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز