سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان:

در مرحله پلی اف بازیهای سختی را پیش رو خواهیم داشت

۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۲۰:۲۱:۱۳
کد خبر: ۹۵۶۵۱۹
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: تیم های دیگر لیگ بیکار نیستند ودر جهت تقویت تیم های خود تلاش میکنند لذا در مرحله پلی اف بازیهای سختی را پیش رو خواهیم داشت.

به گزارش ورزشی خبرگزاری برنا از گرگان ؛ مهران شاهین طبع پس از پیروزی تیمش مقابل مهرام تهران اظهار کرد: بازیکنان ما انسجام خوبی در حمله و دفاع داشتند و در مجموع بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند.

وی در خصوص پیش بینی ادامه لیگ بیان داشت: سعی میکنیم تیم را در بالای جدول نگه داریم تا بتوانیم در پلی آف از امتیاز میزبانی استفاده کنیم.

شاهین طبع ادامه داد: تیم های دیگر لیگ بیکار نیستند ودر جهت تقویت تیم های خود تلاش میکنند لذا در مرحله پلی اف بازیهای سختی را پیش رو خواهیم داشت.

وی افزود: مسئولین، رسانه ها و بازیکنان مانند یک تیم عمل میکنند و همه با هم در جهت رشد تیم بسکتبال شهرداری گرگان تمام توان خود را بکار گرفته اند.

 سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان بیان داشت: بهنام یخچالی شخصیت ببیشتری به تیم داده و یک بازیکن تاثیرگزار است که امروز با تمام خستگی زحمت بسیاری برای تیم کشید.

وی تاکید کرد: بایستی تلاش کنیم تا بازیهای یکنواختی وبا ثباتی را در خانه و خارج از خانه داشته باشیم.

شاهین طبع تصریح کرد: این تیم متعلق به هواداران است و در شرایط کنونی پیروزی میتواند روحیه خوبی به مردم بدهد.

وی در پایان در خصوص مرگ کوبی برایانت بسکتبالیست مشهور آمریکایی گفت: بسکتبال دنیا یک بازیکن اسطوره را از دست داد که وی خود مبتکر سیره و روش در بسکتبال بود و مرگ او ضایعه بزرگی را به بسکتبال دنیا وارد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز