مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس:

اقلام امدادی به مقصد مناطق زلزله زده ارسال شد

۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۰۸:۲۵:۱۳
کد خبر: ۹۵۶۶۰۴
اقلام امدادی به مقصد مناطق زلزله زده ارسال شد
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس با بیان اینکه زلزله منطقه خان زنیان خوشبختانه تا کنون تلفات جانی نداشته است از ارسال محموله امدادی به منطقه ارژن و خان زنیان خبر داد و گفت:پس از اعزام و ارزیابی هشت تیم پنج نفره امدادی به این مناطق با هماهنگی های انجام شده محموله تجهیزات و اقلام امدادی، زیستی و اسکان اضطراری به مناطق زلزله شده ارسال شده است.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، عباس باباخانی اظهارداشت:ارزیابی از روستاهای خسارت دیده کمر آباد ارندی، پراشکفت، چهل چشمه، ملک آباد، نسیم آباد،ملک آباد و بن رود توسط تیم ارزیاب انجام شده و گزارش اولیه حاکی از بروز خسارات مالی به منازل مسکونی است و تا این لحظه هیچ گونه تلفات جانی گزارش نشده است.
وی خاطر نشان کرد: به دستور استاندار فارس تیمی متشکل از  معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس ،مدیر کل بحران استان،فرمانداری شیراز ، رئیس هلال احمر استان ،علوم پزشکی استان و اورژانس استان به این مناطق اعزام شده اند و گزارش های بعدی از بازدید این تیم به اطلاع مردم شریف فارس خواهد رسید و خوشبختانه آمادگی کاملی برای امداد رسانی به این مناطق وجود دارد. 
مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس در پایان از کلیه مردم فارس درخواست کرد با توجه به استقرار تیم های امدادی و لزوم برقراری نظم از  حضور در این مناطق خودداری کنند.
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز