سرپرست فرمانداری اردبیل:

۱۳۰ پروژه عمرانی،اقتصادی و صنعتی دهه فجر افتتاح می شود

۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۰:۰۴:۳۱
کد خبر: ۹۵۶۶۶۸
۱۳۰ پروژه عمرانی،اقتصادی و صنعتی دهه فجر افتتاح می شود
سرپرست فرمانداری اردبیل گفت: دهه فجر امسال۱۳۰ پروژه عمرانی،اقتصادی و صنعتی این شهرستان با اعتباری بالغ بر پنج هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش برنا،مسعود امامی‌یگانه  افزود: با راه‌اندازی این پروژه‌ها شاهد رونق تولید و اشتغال در این شهرستان خواهیم بود.

سرپرست فرمانداری اردبیل با بیان اینکه تاکنون ۷۲ درصد از تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی این شهرستان محقق شده، گفت: سهم این شهرستان ایجاد هشت هزار و ۴۳۸نفر بود که تاکنون برای حدود ۶ هزار و ۹۳ نفر زمینه اشتغال فراهم شده است.

او افزود: بکارگیری این تعداد در سامانه اشتغال استان بر اساس کد ملی و واحد اشتغال ثبت و مورد راستی‌آزمایی نیز قرار گرفته است.

امامی‌یگانه با بیان اینکه بیش از ۱۳ هزار هکتار طرح آبیاری نوین در شهرستان اردبیل اجرا می‌شود، گفت: این شهرستان از حیث اجرای طرح آبیاری نوین رتبه نخست را در استان به خود اختصاص داده و امسال برنامه‌ریزی شده بیش از ۱۳ هزار هکتار طرح آبیاری نوین در شهرستان اردبیل اجرا شود.

وی اظهارداشت: استان اردبیل رتبه ۶ اجرای طرح آبیاری نوین در کشور را به خود اختصاص داده که این امر شامل شهرستان اردبیل می‌شود و برنامه‌ریزی اساسی برای اجرای طرح آبیاری نوین در شهرستان اردبیل وجود دارد.

سرپرست فرمانداری اردبیل بیان‌کرد: یکی از ظرفیت‌های مهم و اساسی شهرستان اردبیل بخش کشاورزی است که اهتمام ویژه‌ای باید به این امر صورت گیرد چرا که نقش اساسی در تولید محصولات کشاورزی و اشتغال دارد.

امامی‌یگانه همچنین با اشاره به راه‌اندازی صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی افزود: ایجاد صنایع تبدیلی نیاز اساسی در اردبیل به لحاظ  است که همگان باید به این امر توجه ویژه داشته باشند.

او افزود: تسهیل روند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه کشاورزی و جذب سرمایه‌گذاران نیز اولویت اساسی است تا بتوانیم بخش کشاورزی استان اردبیل را رونق بخشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز