بیشترین آمار سرقت در کدام شهر مربوط به قطعات خودرو و سیم برق است؟

۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۸:۰۰:۳۹
کد خبر: ۹۵۶۸۶۵
بیشترین آمار سرقت در کدام شهر مربوط به قطعات خودرو و سیم برق است؟
فرماندهی انتظامی سقز از کشف ۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی و سیم برق در این شهرستان خبر داد و گفت: بیشترین سرقت های انجام شده مربوط به سرقت قطعات داخلی خودرو و سیم برق است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ حمید رضایی روز سه‌شنبه با اشاره به اینکه بیشترین سرقت ها مربوط به سیم برق، وسایل داخل خودرو و سرقت از منازل است، گفت: در پی چندین فقره سرقت سیم برق و اماکن خصوصی (خانه باغ) در سقز، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه امروز ۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی و سیم برق را کشف کردیم، افزود: ماموران کلانتری ۱۳ با شناسایی ۲ سارق سابقه دار و حرفه ای در یک عملیات پلیسی با هماهنگی مقام قضایی، متهمان را در مخفیگاه‌شان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سقز تاکید کرد: متهمان به ۳ فقره سرقت اماکن خصوصی و ۲ فقره سرقت سیم برق در شهر سقز اعتراف کردند که هنوز ارزش ریالی سیم برق ها توسط کارشناسان صورت نگرفته البته تعداد زیادی وسایل و ابزار آلات کشاورزی و ادوات کاری در خانه باغهای اطراف سقز از این سارقین کشف شده است.

سرهنگ رضایی به شهروندان توصیه کرد، به پیام ها و توصیه‌های پلیس برای مقابله با سارقان توجه کنند و با پلیس همکاری‌های لازم را داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه سرقت و مورد مشکوکی از طریق تلفن ۱۱۰ گزارش دهند تا با سارقان و مجرمان برخورد قانونی شود.

 

نظر شما