دبیر فدراسیون ژیمناستیک در گفت و گوبا خبرگزاری برنا:

به کسب سهمیه المپیک امیدوار هستیم / سه ژیمناست و یک داور برای کسب سهمیه المپیک تلاش می کنند

۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۲:۴۹:۱۶
کد خبر: ۹۵۷۱۲۲
به کسب سهمیه المپیک امیدوار هستیم / سه ژیمناست و یک داور برای کسب سهمیه المپیک تلاش می کنند
محسن سلیمانی به برنا گفت: درمسابقات جام جهانی قطر ومسابقات آسیایی اردیبهشت ماه سال 99 پرونده کسب سهمیه المپیک در رشته ژیمناستیک بسته می شود.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ سلیمانی روز سه شنبه در حاشیه برگزاری مجمع عمومی سالیانه هیئت ژیمناستیک لرستان ،اظهار کرد: فدراسیون ژیمناستیک در سال 97 با تبعیت از بخشنامه کسب سهمیه المپیک برای کسب این سهمیه  تلاش های خود را آغازوراه کسب سهمیه المپیک را به ورزشکاران تیم ملی  در دوشاخه هنری وترامپولین معرفی کرد .

او افزود: در رشته ترامپولین به خاطر اینکه بخت واقبالمان کمتربودبه دو اعزام برون مرزی یکی  مسابقات جام جهانی ویکی هم مسابقات قهرمانی جهان یسنده کردیم ولی درشاخه هنری برنامه ریزی بیشترو   ورزشکارهای آماده تری داشتیم که با این برنامه ریزی ها در حال حاضر  سه ورزشکارمان در کسب سهمیه خرک حلقه ،دارحلقه در تمرین به سرمی برند  وهمچنین یک داور  نیز در راستای کسب سهمیه المپیک تلاش می کند.

 دبیر فدراسیون ژیمناستیک با بیان اینکه هم ورزشکاران وهم  داور ما در روند کسب سهمیه المپیک وضعیت بسیار خوبی دارند ،یادآورشد: برخلاف گذشته که این امیدواری برای کسب سهمیه المپیک وجودنداشت  در حال حاضر با زحمت وتلاش مداوم مربیان و  ورزشکاران اوضاع   روز به روز  بهتر شده است  وبه کسب سهمیه المپیک امیدوار هستیم .

سلیمانی  ادامه داد:  الان  رنکینگ فدراسیون  جهانی را روی خرک حلقه داریم و امیدواریم که در دار حلقه هم در رنکینگ جهانی قرار بگیریم .

او یادآورشد: حضور داورمان با قضاوت های خوبشان  هم روی کسب سهیمه المپیک امیدوار کننده است .

سلیمانی با بیان اینکه هم ورزشکاران وهم داورمان در اردیبهشت ماه  روی کسب سهمیه المپیک تعیین تکلیف می کنند ، خاطر نشان کرد:  پرونده کسب سهمیه المپیک با مسابقات جام جهانی که درقطر است  ومسابقات شش وسیله ایی که در اردیبهشت ماه سال 99 به صورت مسابقات قهرمانی آسیا برگزارخواهد شد بسته می شود .

 دبیر فدراسیون ژیمناستیک تلاش برای کسب سهمیه المپیک رادر رشته ژیمناستیک نتیجه برنامه ریزی های دقیق فدراسیون دانست و  بیان کرد: همین که برای کسب سهمیه المپیک تلاش کردیم بسیار خوب است  واین تلاش ها باعث شده  تا  نسبت به قبل امیداوریمان در  احتمال کسب سهمیه المپیک بالاتربرود ایت نتیجه ها در حالی است که  روز های اول چنین تصوری نداشتیم ولی این امیدواری آمادگی ورزشکاران مارا در کسب سهمیه المپیک می رساند .

محسن سلیمانی تاکید کرد: حضور قدرتمندورزشکاران ما  در مسابقات جام جهانی وقهرمانی جهان  این آمادگی و   کسب مدال ها در مسابقات قهرمانی آسیا  این امیدواری را به ما داده است که بهتر وراحتر در خصوص  کسب سهمیه المپیک  تا  2024 هم صحبت کنیم.

 

 گفت وگو : رضا جودکی نژاد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز