فرماندار شهرستان پارس آباد:

روسای ادارات در تبلیغات انتخاباتی مجلس بی طرفی را رعایت کنند

۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۱۴:۵۱:۵۳
کد خبر: ۹۵۷۴۷۱
روسای ادارات در تبلیغات انتخاباتی مجلس بی طرفی را رعایت کنند
حاجی پور فرماندار پارس آباد در هفتمین جلسه شورای اداری پارس آباد در سال 98 گفت:رئیس اداره حق ندارد بر له یا علیه کاندیدایی تبلیغ یا ضد تبلیغ انجام دهد

به گزارش برنا؛ هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان پارس آباد در سال جاری با حضور فرماندار شهرستان پارس آباد معاونین بخشداران و روسای ادارات و دستگاه‌ها و دیگر اعضای عضو شورای اداری در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان پارس آباد برگزار شد.

فرماندار پارس آباد یادآور شد: مشارکت حداکثری در انتخابات یکی از اصول و قواعد تشکیل هر حکومتی است در واقع پایه و اساس مردم سالاری دینی و انتخابات آزاد در نظام جمهوری اسلامی در طول 41 سال گذشته، تلاش دشمن در جهت از بین بردن اراده و عزم راسخ مردم برای شرکت در انتخابات را ناکام گذاشته است.

حاجی پور افزود: رئیس اداره حق ندارد بر له یا علیه کاندیدایی تبلیغ یا ضد تبلیغ انجام دهد در صورت احراز موضوع، با رئیس مربوطه برابر قانون برخورد خواهد شد.

وی گفت: تمامی ادارات و تجهیزات دستگاهها پیش از انتخابات باید در اختیار ستاد انتخابات و فرمانداری قرار گیرد در غیر اینصورت برخورد لازم با دستگاه مربوطه در چارچوب قانونی انجام خواهد شد.

فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای کشور انتخابات مجلس است طبق قانون تمامی دستگاه ها و ادارات باید در خدمت انتخابات بوده و تجهیزات و امکانات خود را در اختیار ستاد انتخابات حوزه انتخابیه شهرستان های پارس آباد بیله سوار و اصلاندوز قرار دهند.

فرماندار تصریح کرد: ایجاد حواشی و جو سازی های رسانه ای در آستانه انتخابات یا در زمان اجرای این رویداد مهم ،  تاثیری بر عزم و اراده مجریان انتخابات و اجرای صحیح قانون نخواهد داشت.

او گفت: ارائه و انتشار هرگونه لیست کاندیداها در راستای رد صلاحیت ها مبنای قانونی نداشته و کذب محض است ابلاغ اسامی کاندیداها یازدهم بهمن ماه به کاندیداها ابلاغ و اسامی نهایی نیز ۲۳ بهمن ماه سال جاری بصورت عمومی منتشرخواهد شد.

حاجی پور گفت: حکومت ما مردم‌سالاری دینی است و همه چیز تحت لوای جمهوری اسلامی ایران در امنیت و آرامش است و با مسببان ناامنی به شدت برخورد خواهد شد.

فرماندار پارس آباد در پایان افزود: تمامی شایعات در خصوص صلاحیت ها و عدم احراز داوطلبان فاقد استناد بوده و کذب است تمامی اخبار انتخابات از طریق مجاری قانونی و فرمانداران شهرستان ها در زمان مقرر به اطلاع داوطلبان و مردم ولایتمدار شهرستان پارس‌آباد خواهد رسید.

 

نظر شما