مدیر عامل اپراتور اول بخش خصوصی پست ایران مطرح کرد؛

پست آنی رسان در خراسان رضوی در کشور پیشتاز است/ وجود ۲ اپراتور پستی در بخش خصوصی

۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۶:۵۰:۱۹
کد خبر: ۹۵۷۷۷۱
پست آنی رسان در خراسان رضوی در کشور پیشتاز است/ وجود ۲ اپراتور پستی در بخش خصوصی
مدیر عامل اپراتور اول خصوصی پستی ایران گفت: اکنون در کشور ۲ اپراتور پستی توسط بخش خصوصی شکل گرفته است که یکی از آن ، پست آنی رسان می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمد حسن کرباسیان، مدیر عامل اپراتور اول خصوصی پست ایران در همایش فعال پستی آنی رسان که تحت نظارت اولین اپراتور خصوصی پستی ایران فعالیت می کند گفت: یکی از مسائلی که چند سال پیش درباره پست ، مطرح بوده طرح واگذاری آن به بخش خصوصی بوده است.

وی با بیان اینکه با توجه به پیگیری های انجام شده در سال ۹۵ شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در ساختار پستی تغییراتی ایجاد کرده است بیان کرد: ذیل این تغییرات ، به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید و ۲ اپراتور پستی وارد بخش خصوصی شد تا خدمات به این شکل ادامه پیدا کند.

مدیر عامل اولین اپراتور خصوصی پست ایران همچنین با ذکر اینکه برای خصوصی سازی پست فرصت ۵ ساله ای از سوی مجلس به منظور اینکه حوزه های متفاوت پستی دچار اختلال نشود ایجاد شد ادامه داد: پست بسیار مساله مهمی در کشور است و برای اینکه مردم معطل نشوند و فرآیند پستی با کیفیت بهتری انجام پذیرد ، نمایندگان به این منظور وظایفی را برای این حوزه نوشتند.

کرباسیان با اشاره به قوانینی که برای بخش خصوصی خدمات پستی توسط نمایندگان ایجاد شده است مطرح کرد: برمبنای قوانین برای بخش خصوصی پستی این مساله مطرح شد که تا مادامی که بخش خصوصی تمایلی به این کار نداشته باشد بند ۱ و۳ قوانین پستی مجاب هستند خدمات پایه ای پست را انجام دهند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: در ۲۲ مهرماه که مراسمی داشتیم ، مسئله خصوصی سازی پستی مطرح شد و ، جناب آذری جهرمی وزیر ارتباطات کشور این موضوع را بررسی کردند وبرمبنای سیاست گذاری هایی که در وزارت شکل گرفت و در ابتدای شروع فعالیت با توجه به شناخت بازار را پیش بینی کردیم.

وی در ادامه گفت: وقتی که مسئولی به منظور ایجاد خدمات بهتر حرکت می کند باید این حرکت قابل رصد باشد و تعهدات نیاز مصرف کننده را بداند.

مدیرعامل اپراتور اول بخش خصوصی همچنین به سخنان خود اضافه کرد: پست جمهوری اسلامی ایران سازمانی شکل گرفته و این اتفاق نیز باید در بخش خصوصی بیوفتد.

کرباسیان ادامه داد: قصد داریم تا با فعالین پستی که اکنون در این حوزه قصد فعالییت دارند همکاری داشته باشیم تا بتوانیم کار را جلو ببریم که جنبه هم افزایی داشته باشد.

وی با اشاره به خدمات پستی آنی رسان تصریح کرد: در استان خراسان رضوی آنی رسان پایه اصلی است و ممکن است در برخی از استان ها که در حال فعال سازی بخش خصوصی پستی در انجا هستیم  مشکلاتی به وجود بیاید و لذا باید بین فعالیین پستی تعامل وجود داشته باشد.

مدیر عامل اپراتور اول بخش خصوصی پست ایران با بیان اینکه با چند شرکت بخش خصوصی قرار داد بسته ایم گفت: تا کنون با ۳۴ شرکت پستی، به منظور فرآیند های مختلف پستی قرار داد بسته ایم.

کرباسیان با اشاره به پست آنی رسان گفت : خوش حالیم که این شرکت بخش خصوصی برای اولین بار در مشهد و درکنار بارگاه امام رضا(ع) شکل گرفته است و امیدواریم که این پست بتواند به صورت جهانی فعالیت کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز