معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان در جمع روسای مجامع جوانان سراسر کشور در گلستان:

مجامع جوانان جایگاه خود را تثبیت کنند/ نباید فعالیت مجمع جوانان با تغییر دولت‌ها متوقف شود

۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۰۹:۳۳:۰۹
کد خبر: ۹۵۷۹۵۵
مجامع جوانان جایگاه خود را تثبیت کنند/ نباید فعالیت مجمع جوانان با تغییر دولت‌ها متوقف شود
معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان ضمن بیان اینکه مجامع جوانان تلاش کنند جایگاه خود را تثبیت کنند گفت: مجامع استانی باید جایگاه خود را باور کنند زیرا در این صورت دیگر جوانان تافته جدا بافته نخواهند بود و در بطن امور قرار می گیرند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ محمد مهدی تندگویان معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان شامگاه جمعه 11 بهمن ماه در اولین نشست ملی هیئت رئیسه مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان کشور با روسای مجامع استانی ضمن بیان اینکه طی دو سال اخیر برنامه های ملی زیادی در استان گلستان برگزار کردیم افزود: گلستان عملکرد بسیار خوبی در اجرای دوره ها و برنامه ها داشته است و ما بدون چون و چرا در برگزاری برنامه های ملی به این استان اعتماد میکنیم.

وی به برگزاری انتخابات مجمع ملی جوانان در اردیبهشت سال آینده اشاره کرد و افزود: باتوجه به اینکه مجامع ملی مربوط به 20 سال گذشته است طی این دو سال به اندازه 15 سال گام های موثر برداشته شده و امیدواریم جوانان با تلاش خود این فعالیت ها را به تثبیت برسانند.

وی با تاکید بر اینکه بالای 90 درصد طرح های اجرا شده در معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان ایده های جوانان است خاطر نشان کرد: حرف اصلی جوانان دیده شدن است که تا کنون مطالبات و ایده های معوقه فراوانی دارند.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت های حوزه جوانان بسیار گسترده است گفت: مجمع جوانان یک نهاد عمومی مربوط به جوانان است که نباید با تغییر دولت ها متوقف شود و باید به  فعالیت خود ادامه دهد.

تندگویان اضافه کرد: بایستی اقداماتی در کمیسیون تلفیق مجلس انجام داد تا مجامع جوانان با تغییر دولت از بین نرود و تثبیت شود.

معاون امور ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: مجامع استانی باید جایگاه خود را باور کنند زیرا در مواقعی که مدیران کل در همکاری با این مجامع کوتاهی میکنند درواقع مقصر اصلی، خود مجامع هستند زیرا جایگاه خود را به درستی تثبیت نکرده اند.

وی ادامه داد: در صورتی که مجامع تمام تلاش خود را بکار بگیرند و وظایف خود را به درستی انجام دهند اما مدیران کل از همکاری امتنان کنند وزارت ورود پیدا می کند.

معاون ساماندهی امور جوانان در پایان تاکید کرد:  تفاهم با مدیران کل باعث وحدت خواهد شد و می توان اقدامات موثری انجام داد و در این صورت دیگر جوانان تافته جدا بافته نخواهند بود و در بطن امور قرار میگیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز