۲۴ طرح راهداری سیستان و بلوچستان در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۵:۴۵:۴۲
کد خبر: ۹۵۸۲۹۳
۲۴ طرح راهداری سیستان و بلوچستان در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد
۲۴ طرح راهداری سیستان و بلوچستان در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ ایوب کرد گفت: بهسازی و روکش آسفالت در شهرستان‌های زابل، هامون، خاش، سیب و سوران، سراوان، هیرمند، میرجاوه، زاهدان، مهرستان و احداث سایت موقت پایانه مرزی ریمدان در چابهار مهمترین طرح‌های قابل افتتاح این اداره کل در دهه فجر را تشکیل می‌دهند.

وی با بیان عملیات ساخت این پروژه‌های راهداری از سال گذشته آغاز و در سال جاری به اتمام رسید، گفت: با بهره برداری از این طرح‌ها در دهه فجر امسال، ۱۷ هزار و ۲۱۴ خانوار سیستان و بلوچستان در ۱۱۳ روستا از مزایای آنها بهره مند می‌شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان مجموع طول راه‌های قابل افتتاح دهه فجر سال جاری را افزون بر ۱۵۴ کیلومتر عنوان کرد و اظهار داشت: وظیفه این اداره کل ارتقا کیفیت و تأمین تردد ایمن در جاده هاست.

کرد با بیان اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل سیستان و بلوچستان در سال جاری در زمینه اجرای آسفالت و روکش، حمل کالاهای اساسی از بندر چابهار، صادرات از دو پایانه مرزی میلک و میرجاوه، طرح جابجایی زوار پاکستانی اربعین حسینی (ع) و مدیریت امدادرسانی و بازگشایی محورهای درگیر سیل عملکرد موفقی داشته است، خاطر نشان کرد: پروژه‌های قابل افتتاح دهه فجر این اداره کل در سال جاری زمینه اشتغال ۳۸۰ نفر را فراهم کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز