۶ اپلیکیشن‌ برتر اندرویدی سال ۲۰۲۰

۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۵۸۷۴۱
۶ اپلیکیشن‌ برتر اندرویدی سال ۲۰۲۰
کارشناسان به تازگی فهرستی از بهترین اپلیکیشن‌های اندرویدی در سال جاری میلادی را برآورد و اعلام کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ با توجه به آنکه سیستم عامل اندروید در سال‌های اخیر طرفداران بسیار زیادی را به سمت و سوی خود جلب کرده و توانسته با کنار زدن بسیاری دیگر از رقبای خود به تنهایی به رقابت با سیستم عامل iOS اپل بپردازد، بسیاری از اپلیکیشن‌های اندرویدی موفق شده‌اند به خوبی در میان کاربران گوشی‌های هوشمند جا افتاده و محبوبیت زیادی را برای خود دست و پا کنند.

کارشناسان و تحلیلگران سی نت با بررسی تعداد دفعات دانلود و نرخ افزایش محبوبیت اپلیکیشن های موجود در پلتفرم فروشگاه گوگل پلی استور ، بهترین اپلیکیشن های اندرویدی سال ۲۰۲۰ میلادی را برآورد و اعلام کرده‌اند که در زیر به آنها اشاره شده است:

1-تیک تاک (Tik Tok)

این اپلیکیشن ویدیو محور به سرعت در سال گذشته تبدیل به پرطرفدارترین و محبوب ترین پلتفرم شبکه اجتماعی در میان کاربران گوشی های هوشمند شد. بر اساس آخرین آمارهای منتشر شده، تعداد دفعات دانلود این اپلیکیشن از پلتفرم های گوگل پلی استور و اپ استور اپل در ماه نوامبر سال ۲۰۱۹ میلادی از مرز ۱.۵ میلیارد بار نیز گذشت و رکورد جدیدی را برای خود به ثبت رساند.

همچنین این شبکه اجتماعی در سال گذشته عنوان سومین اپلیکیشن پردانلود و پرطرفدار بعد از پیام رسان واتس اپ و شبکه اجتماعی فیس بوک را به خود اختصاص داد.

2-گلیچ ویدیو افکت (Glitch Video Effect)

به عقیده بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران، این اپلیکیشن که به منظور ویرایش فیلم و ویدیو مورد استقبال کاربران قرار گرفته است، توسط شرکت گوگل توسعه داده شده است.

3-گوگل استادیا (ْGoogle Stadia)

این سرویس استریم آنلاین بازی و گیمینیگ که توسط شرکت گوگل در ماه نوامبر سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر و عرضه شد، بر روی پلتفرم های متعددی همچون گوشی های هوشمند، تبلت، لپ تاپ ، رایانه های رومیزی و صفحه نمایش تلویزیون های هوشمند قابل اجرا و استفاده است و به کاربران و علاقمندان به بازی های رایانه ای اجازه می دهد تحت هر شرایطی و با استفاده از هر دستگاه هوشمندی تنها با اتصال به اینترنت به بازی های موردعلاقه خود بپردازند.

4-دیزنی پلاس (Disney Plus)

این سرویس استریم آنلاین فیلم و سریال نیز با جذب بالغ بر ۱۰ میلیون دنبال کننده تنها در یک روز توانست تبدیل به یکی از بهترین و محبوب ترین اپلیکیشن های موبایل شود و به کاربران امکان بهره مندی و تماشای هزاران فیلم و سریال جدید را می دهد.

کاربران و علاقمندان به دانلود و دریافت اپلیکیشن دیزنی پلاس با پرداخت ماهانه ۷ دلار قادر خواهند بود به مجموعه عظیمی از فیلم و سریال های موردعلاقه خود دسترسی پیدا کنند.

5-گوگل مپ (Google Maps)

سرویس نقشه آنلاین گوگل مپ که از سال ۲۰۰۵ میلادی تاکنون توسعه داده شده و در اختیار کاربران گوشی های موبایل قرار گرفته است، در سال های اخیر به امکانات و قابلیت های متعددی مجهز شده که به کاربران اجازه می دهد با کیفیت و امنیت سایبری بالاتر و احتمال خطای کمتری به سیستم ناوبری جغرافیایی آنلاین دسترسی داشته باشند.

6-آبلو (Ablo)

این سرویس که توسط شرکت گوگل توسعه داده شده است، به کاربران این اجازه را می دهد تا به صورت کاملا رندم و اتفاقی با افراد دیگری در سراسر جهان آشنا شوند. این سرویس به کاربران امکان بهره مندی از فرهنگ های ناشناخته و جدید، زبان های خارجی و سفر به امکان توریستی و جدید را می دهد.

 

 

نظر شما