مدیر کل فرهنگ و ارشاد البرز خبر داد:

راهیابی ۴ اثر نمایشی البرز به سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر

۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۰۸:۴۴:۰۲
کد خبر: ۹۵۹۰۵۶
راهیابی ۴ اثر نمایشی البرز به سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر
مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان البرز از راهیابی چهار اثر نمایشی این استان به سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ ناصر مقدم با اعلام این خبر افزود: این آثار شامل نمایش «زندگی کنسرو شده» به نویسندگی حمیدرضا نعیمی و کارگردانی حامد هادوی در بخش رقابتی به‌علاوه فجر، «اسماعیل» به نویسندگی و کارگردانی سینا شفیعی در بخش مهمان، «آلبرت کشته شد توی جنگ» به نویسندگی فرانک فروتن و کارگردانی امیر رضا فروتن در بخش مهمان به‌علاوه فجر و «مثل خاراندن یک زخم» به نویسندگی و کارگردانی فرانک فروتن در بخش رقابتی به‌علاوه فجر است.

وی همچنین بیان داشت: سومین جشنواره استانی تئاتر خیابانی کهن دشت نیز از ۱۷ تا ۲۰ بهمن ماه با ۶ اثر نمایشی در نظرآباد برگزار خواهد شد.

مقدم همچنین به اکران 14 اثر جشنواره فیلم فجر در البرز اشاره کرد و گفت: این آثار از ۱۵ تا ۲۱ بهمن ماه در ۲ نوبت در پردیس سینمایی اکومال و سینما ساویز نمایش داده خواهد شد.

وی در ادامه از برگزاری انتخابات انجمن نمایش استان البرز در ۲۹ بهمن ماه خبر داد و افزود: ۱۷ نفر از ۲۰ گروه نمایشی ثبت شده استان برای شرکت در انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند.

مقدم ادامه داد: جشنواره فرهنگی و هنری نشاط و امید هم از ۱۲ تا ۱۸ اسفند امسال در راستای افزایش ترویج فرهنگ نشاط و امید اقوام ساکن برگزار می‌شود.

وی با تشریح برنامه های مهم اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برای سال آینده عنوان کرد: نخستین کنگره شعر ملی و داستان ایران در سال آینده به میزبانی استان البرز برگزار می‌شود که مهلت ارسال اثر به این کنگره ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ و اختتامیه آن ۱۴ تیر ۱۳۹۹ خواهد بود.

این مسئول با اشاره به برگزاری جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان البرز در سال 99 تصریح کرد: این جشنواره در ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ همزمان با روز خبرنگار با همکاری خانه مطبوعات و رسانه‌های البرز برگزار و فراخوان آن به زودی منتشر می‌شود.

 

...

 

نظر شما