استاندار اردبیل؛

نیروی انتظامی در همه جا حضور فعال دارد

۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۲:۲۶:۳۶
کد خبر: ۹۵۹۸۶۳
نیروی انتظامی در همه جا حضور فعال دارد
استاندار اردبیل گفت: نیروی انتظامی در ایجاد امنیت و آرامش شهروندان در خط مقدم هستند و برای حفظ حقوق شهروندی در همه جا حضور فعال دارند.

به گزارش برنا، اکبر بهنام جو همزمان با چهارمین روز دهه مبارکه فجر در دیدار با پرسنل نیروی انتظامی اظهار کرد: نیروی انتظامی در کنار سایر نیروها در حفظ دستاوردهای انقلاب در جبهه اول قرار دارد انقلابی که به آسانی کسب نشده است.

وی با اشاره اینکه اخلاق و منش پرسنل نیروی انتظامی باید الگو و سرمشق باشد گفت: استان اردبیل در بحث امنیت جز استان های برتر کشور است که این امنیت مدیون تلاش و فعالیت شبانه روزی پرسنل خدوم انتظامی است.

بهنام جو ادامه داد:حضور این نیرو در صحنه های مختلف بسیار حایز اهمیت است و حضور مقتدر و هوشمندانه این باعث دلگرمی شهروندان می شود.

وی با بیان اینکه در سفر رییس جمهور به استان اردبیل امنیت خوبی را شاهد بودیم افزود: در سایه این نظم و امنیت و شرایط حاکم اقتصادی اعتبار خوبی برای راه آهن و راههای مواصلاتی استان گرفتیم.

استاندار اردبیل همچنین در رابطه با انتخابات پیش رو اظهار کرد:دوم اسفندماه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور برگزار می شود و نیروی انتظامی ضامن امنیت انتخابات و مسوول صیانت از آرای مردم است.

این مسوول با بیان اینکه فرمانداران در همکاری با عوامل انتظامی هماهنگ شده اند افزود: در هر نقطه از شهر تحصن و نارضایتی از سوی کارگران و کارکنان متوجه کم توجهی مسوولان مرتبط می شود.

بهنام جو در رابطه با کنترل ترافیک و کاهش تصادفات جاده ای گفت: در هدایت و راهنمایی رانندگان باید نهایت دقت را بخرج دهیم و همچنین کنترل رانندگان ناوگان عمومی به منظور کاهش تصادفات بر عهده عوامل نیروی انتظامی است.

در این دیدار سردار هوشنگ حسینی، فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل نیز ضمن تبریک ایام الله دهه فجر عملکرد و وظایف نیروی انتظامی استان را تشریح کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز