معاون استاندار اردبیل خبر داد؛

تشکیل شورای اطلاع رسانی در استانها جهت اعلام خدمات دولت

۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۳:۲۵:۲۰
کد خبر: ۹۵۹۹۱۳
تشکیل شورای اطلاع رسانی در استانها جهت اعلام خدمات دولت
معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت:دستگاه‌های اجرایی خدمات دولت را در بخش‌های مختلف به‌خوبی اطلاع رسانی کنند تا مردم از این خدمات آگاه شوند. به گزارش برنا،بهروز ندایی روز سه‌شنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان افزود: وزارت کشور تشکیل شورای اطلاع رسانی در استان‌ها را با هدف سیاستگذاری در این امر ابلاغ کرده و شورا باید تعامل و هماهنگی ادارات و سازمان‌ها را در اطلاع رسانی بهینه برقرار سازد. وی اظهار داشت: رسانه‌های رسمی نقش مهمی در اطلاع ر سانی دارند و سازمان‌ها می توانند از این طریق عملکرد دولت را به مردم نشان داده و مشکلات پیش رو و نارسایی‌های موجود را بیان کنند. ندایی با اشاره به اینکه اطلاع رسانی از شبکه‌های اجتماعی باید شفاف باشد افزود: فضای مجازی باید کنترل و ساماندهی شود تا خبر رسانی و اطلاع رسانی استان در فضای آرام و شفاف صورت گیرد. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل هم در این جلسه گفت:با توجه به ضرورت اطلاع رسانی و ارتباط دو سویه بین مردم و دولت شورای اطلاع رسانی چهار کمیته سیاسی ،اجتماعی،اقتصادی و زیربنایی تشکیل شده که ریاست این شورا برعهده معاون سیاسی استاندار و دبیری آن بر عهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است. سید ناصر اسحاقی افزود:هدف از تشکیل این شورا سیاست گذاری و انسجام بخشی دستگاه های اجرایی در امر اطلاع رسانی است. علی ملا احمدی رییس صدا و سیمای مرکز اردبیل هم در این جلسه گفت: اختصاص یک در صد از اعتبارات دستگاه‌های اجرایی برای اطلاع رسانی به صدا و سیما مصوب شده که تعدادی از دستگاه‌های اجرایی این مصوبه را اجرا و تعدادی از اجرای آن خود داری می کنند.

 معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت:دستگاه‌های اجرایی خدمات دولت را در بخش‌های مختلف به‌خوبی اطلاع رسانی کنند تا مردم از این خدمات آگاه شوند.

به گزارش برنا،بهروز ندایی روز سه‌شنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان افزود: وزارت کشور تشکیل شورای اطلاع رسانی در استان‌ها را با هدف سیاستگذاری در این امر ابلاغ کرده و  شورا باید تعامل و هماهنگی ادارات و سازمان‌ها را در اطلاع رسانی بهینه برقرار سازد.

وی اظهار داشت: رسانه‌های رسمی نقش مهمی در اطلاع ر سانی دارند و سازمان‌ها می توانند از این طریق عملکرد دولت را به مردم نشان داده و مشکلات پیش رو و نارسایی‌های موجود را بیان کنند.

ندایی با اشاره به اینکه اطلاع رسانی از شبکه‌های اجتماعی باید شفاف باشد افزود: فضای مجازی باید کنترل و ساماندهی شود تا خبر رسانی و اطلاع رسانی استان در  فضای آرام و شفاف صورت گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل هم در این جلسه گفت:با توجه به ضرورت اطلاع رسانی و ارتباط دو سویه بین مردم و دولت شورای اطلاع رسانی چهار کمیته سیاسی ،اجتماعی،اقتصادی و زیربنایی  تشکیل شده که ریاست این شورا برعهده معاون سیاسی استاندار و دبیری آن بر عهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

سید ناصر اسحاقی افزود:هدف از تشکیل این شورا سیاست گذاری و انسجام بخشی دستگاه های اجرایی در امر اطلاع رسانی است.

علی ملا احمدی رییس صدا و سیمای مرکز اردبیل هم در این جلسه گفت: اختصاص یک در صد از اعتبارات دستگاه‌های اجرایی برای اطلاع رسانی به صدا و سیما مصوب شده که تعدادی از دستگاه‌های اجرایی این مصوبه را اجرا و تعدادی از اجرای آن خود داری می کنند.

وی افزود:ضروری است تمام دستگاههای اجرایی نسبت به پرداخت یک درصد اعتبارات به صدا وسیما  جهت اطلاع رسانی به صدا و سیما اقدام کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز