سرپرست شهرداری هیدج خبر داد:

نام‌گذاری بزرگ‌ترین میدان شمال‌غرب کشور به نام سردار قاسم سلیمانی

۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۸:۰۰:۴۱
کد خبر: ۹۶۰۵۰۳
نام‌گذاری بزرگ‌ترین میدان شمال‌غرب کشور به نام سردار قاسم سلیمانی
میدان بزرگ ورودی شهر هیدج که بزرگ‌ترین میدان شمال‌غرب کشور به شمار می‌رود، به نام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نام‌گذاری شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ ناصر مرسلی گفت: پس از شهادت سپهبد سلیمانی با پیشنهاد شهرداری و مصوبه شورای اسلامی شهر هیدج و با هماهنگی و تأیید شورای تامین شهرستان، میدان تازه احداث در ورودی شهر هیدج به نام سردار سلیمانی نام‌گذاری شد.

وی افزود: در راستای زنده نگه داشتن یاد این سردار بلندآوازه و نماد مقاومت ملت ایران، طی نامه ارسالی شهرداری به رئیس شورای اسلامی شهر، پیشنهاد شد به پاس رشادت‌ها و فداکاری‌های فرمانده سپاه قدس یکی از معابر یا میادین اصلی شهر هیدج به نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نام‌گذاری شود که با صلاحدید و تصویب شورای شهر، این موضوع تحقق یافته و میدان بزرگ ورودی شهر که در راستای اجرای پروژه ایمن‌سازی و اصلاح هندسی ورودی شهر احداث شده است، به نام سردار حاج قاسم سلیمانی مزین شد.

مرسلی با بیان این‌که دو میدان شرقی و غربی احداثی در جاده ترانزیت نیز به ترتیب به نام میدان صنعت و میدان کارآفرین نام‌گذاری شد، ادامه داد: به زودی شاهد نصب تابلوهای این سه میدان خواهیم بود.

سرپرست شهرداری هیدج با اشاره به این‌که بی‌گمان نسل‌های بعدی دلاور مردانگی‌های این بزرگ‌مرد ایرانی را می‌ستایند و برای پاسداری از راه شرافت‌مندانه او جانانه یاد و نامش را زنده و جاویدان خواهند ساخت، گفت: از این بعد بایستی بزرگ‌ترین تندیس ایرانی را به عنوان نماد ایران بزرگ و عظیم، به نام سردار حاج قاسم سلیمانی ساخت و طراحی کرد تا چهره معصوم و مقتدر این سردار ایرانی تا ابد در یاد و دل‌های ما ایرانی‌ها زنده و مانا شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز