پلمب قنادی‌ مشهور به دلیل استفاده از رنگ‌های غیرمجاز در همدان

۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۵:۰۰:۱۳
کد خبر: ۹۶۰۵۲۶
پلمب قنادی‌ مشهور به دلیل استفاده از رنگ‌های غیرمجاز در همدان
یکی از واحدهای شیرینی فروشی همدان به علت استفاده از رنگ های غیرمجاز، شکلات های تاریخ مصرف گذشته و برخی از اجناس بدون کیفیت پلمب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛  محمد خیراندیش گفت : معمولاً مشتریانی که از شیرینی فروشی های بالای شهر محصولی را سفارش می دهند، از این واحدها درخواست کار مطلوب با بهترین رنگ را دارند و متصدیان این واحدها به جای اینکه مشتریان را قانع کنند که استفاده از رنگ های غیرطبیعی، باعث بروز بیماری های زیادی می شود، سفارش مشتری را انجام داده و منافع مادی را به سلامت مشتریان ترجیح می دهند.

وی افزود: حدود یک وانت شکلات تاریخ مصرف گذشته با قیمت های بسیار بالا که برای شب عید خریداری و در معرض دید مشتری قرار گرفته بود نیز کشف و ضبط شد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان ادامه داد: این واحد در طول یک ماه سه بار مورد بازرسی قرار گرفته بود که در آخرین بازرسی که خود بنده نیز حضور داشتم این موارد مشخص شد.

وی درباره بازرس های این مجموعه گفت: کلیه بازرسان مرکز بهداشت افراد وظیفه شناسی هستند و تفاوت آنها بر روی دقت و نکته سنجی آنها است.

خیراندیش تصریح کرد: این واحد متخلف از صبح امروز اقدام به قرار دادن یک خودرو در جلوی پرده پلمب کرده بود که با ورود دادستانی این خودرو نیز جابجا شد چرا که سلامت مردم مهمترین اصل کاری است.

وی در پایان تأکید کرد: همزمان با نزدیک شدن به ایام پایانی سال، مرکز بهداشت بازرسی های خود را تشدید کرده و با واحدهای متخلفی که با سلامت مردم بازی کنند، به شدت برخورد خواهد شد.

مسئول واحد سلامت محیط و کار مرکز بهداشت همدان در ادامه اظهار کرد: هفته گذشته  نیز چهار واحد قنادی در شهرستان همدان به علت استفاده از رنگ غیرمجاز و ضایعات شیرینی در محصولات خود توسط واحد سلامت محیط مرکز بهداشت همدان پلمب و پرونده آنها به مراجع قضایی ارجاع شده بود.

تیرماه امسال نیز رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان از پلمب یک شیرینی فروشی معروف در بالاشهر همدان خبر داد و گفت: شیرینی فروشی(الف) به علت استفاده از رنگ های مصنوعی، اجناس و مواد تاریخ مصرف گذشته و ۲۷۰ کیلو روغن فاسد، پلمب و تااطلاع ثانوی از ادامه فعالیت محروم شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز