دبیر مجمع خیرین ورزش یار خبر داد:

احداث شدن ۷۳ پروژه ورزشی خیرساز در خراسان جنوبی

۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۶:۰۲:۱۵
کد خبر: ۹۶۰۶۲۶
احداث شدن ۷۳ پروژه ورزشی خیرساز در خراسان جنوبی
دبیر مجمع خیرین ورزش یار خراسان جنوبی گفت: از سال ۹۵ تاکنون ۷۳ پروژه خیرساز بزرگ و کوچک توسط این مجمع آغاز شده که برخی به افتتاح رسیده است.

 به گزارش خبرگزاری برنا؛ جعفر علی آبادی با بیان اینکه مجمع خیرین ورزش یار خراسان جنوبی طی سال ۹۵ راه اندازی شده است، گفت: تاکنون ۷۳ پروژه خیر ساز بزرگ و کوچک توسط این مجمع آغاز شده که برخی به افتتاح رسیده است.

وی ادامه داد: ۱۲ پروژه با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، بنیاد مستضعفان و مجمع خیرین ورزش یار تا اواخر بهمن ماه سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

دبیر مجمع خیرین ورزش یار خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین در بهمن ماه سال جاری پنج سالن ورزشی در شهرستان‌های قاین، سرایان و طبس کلنگ زنی می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون بیشترین مشارکت مردمی و خیران را در شهرستان قاین داشته‌ایم، اظهار کرد: متأسفانه در شهرستان‌های درمیان، نهبندان و سربیشه پروژه‌ای تعریف نشده که نیازمند کمک خیران هستیم.

علی آبادی کمک و خدمت به مناطق محروم استان را از اصلی‌ترین اهداف راه اندازی این مجمع عنوان کرد و گفت: توجه به بعد ورزشی جامعه باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود که می‌طلبد مورد توجه مردم، خیرین و مسئولان قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز