باحضور مسئولین انجام شد؛

افتتاح مجموعه ورزشی دیاکو درالیگودرز

۱۳۹۸/۱۱/۱۹ - ۱۱:۰۸:۰۸
کد خبر: ۹۶۱۵۰۳
افتتاح مجموعه ورزشی دیاکو درالیگودرز
در مراسمی با حضور مسئولین وبه مناسبت دهه فجر مجموعه ورزشی دیاکو در الیگودرز افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ این مجموعه همزمان با دهه مبارک فجر و با حضور حجت الاسلام والمسلمین  سرلک امام جمعه شهرستان الیگودرز،کشکولی فرماندار شهرستان ، مهدی شاهنصیری ریاست  اداره ورزش و جوانان،سرهنگ  محمدی  فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز و جمعی از مسئولین و ورزشکاران و مربیان مجموعه ورزشی دیاکو برگزار شد.

 در این مراسم  امام جمعه شهرستان الیگودرز، فرماندار این شهرستان ، مهدی شاه نصیری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان  الیگودرز نیز ضمن تبریک افتتاح این  مجموعه ورزشی ، بر ضرورت توسعه  فضاهای ورزشی و همچنین  تقویت ورزش شهرستان ، تاکید کردند.

در ادامه مراسم افتتاحیه، حاضرین شاهد حرکات زیبای گروه پارکور شهرستان الیگودرز بودند و لوح تقدیر نیز به رسم یادبود به شرکت کنندگان در مراسم افتتاحیه، تقدیم گردید.

به گفته رییس هیئت انجمن های ورزشی الیگودرز در این مجموعه ورزشی، رشته های پارکور آقایان و بانوان،  دارت ،تکواندو، آمادگی جسمانی، ژیمناستیک، بازی با کودک و حرکات اصلاحی، فعال می باشد.

مرتضی ابراهیمی افزود:  همزمان با مراسم افتتاحیه مجموعه ورزشی دیاکو، افتتاح مجهزترین باشگاه تخصصی پارکور  استان و خانه  دارت  الیگودرز نیز افتتاح شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز