امام جمعه زاهدان:

ریشه‌های درخت انقلاب در همه عالم گسترده شده است

۱۳۹۸/۱۱/۱۹ - ۱۲:۰۱:۱۱
کد خبر: ۹۶۱۵۵۶
ریشه‌های درخت انقلاب در همه عالم گسترده شده است
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی قدرتمندتر شده و این درخت تنومند ریشه‌های خود را در همه جای عالم گسترانده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی روز شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح  که در محل تیپ ۱۸۸ زرهی شهید احمدبیگی زاهدان برگزار شد اظهار داشت: دشمنان خواستند که انقلاب اسلامی ما موفق و پیروز نشود اما شد، می‌خواستند که انقلاب ما رشد پیدا نکند که به لطف الهی رشد و پیشرفت پیدا کرد، می‌خواستند انقلاب ما پابرجا نماند که با حضور نیروهای مسلح ما و حضور مردم و رهبری نظام، استحکام و پله‌های ترقی را طی  کرد.

 وی افزود: امروز ما در مرز رژیم صهیونیستی با آنها می‌جنگیم و نفوذ جمهوری اسلامی ایران به گونه‌ای شده که در غرب آسیا هیچ طرحی بدون نظر ما اجرا نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تاکید کرد: امروز آن چیزی که مدنظر امام خمینی(ره) مبنی بر صدور انقلاب بود این اتفاق مهم رخ داده و ما نفوذ و تاثیر انقلاب را در کشورهای مختلف دنیا می‌بینیم.

حجت الاسلام و المسلمین محامی تصریح کرد: امروز این جشن پیروزی انقلاب اسلامی طعم و رنگ و بوی دیگری دارد و موفقیت‌های نظام موجب شادی و مسرت بیشتری نسبت به گذشته شده است.

وی افزود: حفظ امنیت کشور بسیار ارزشمند است اما اگر نظام یک نظام اسلامی باشد حفظ امنیت و دفاع از مردم مسلمان آن بسیار برای نیروهای مسلح شیرین‌تر است.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان تاکید کرد: نیروهای مسلح در همه عرصه‌های نظامی جمهوری اسلامی حضور داشتند و در قبال اتفاقات مختلف نقش ارزشمندی ایفا کردند.

حجت الاسلام و المسلمین محامی اظهار اشت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی قدرتمندتر شده و این درخت تنومند ریشه‌های خود را در همه عالم گسترانده است.

وی تاکید کرد: ما این جشن و این پیروزی را مدیون خون شهدایی هستیم که جان خود را برای پیروزی و موفقیت آن فدا کردند و ما در قبال آنان مسوولیم و می‌بایست ادامه دهنده راه آنان باشیم.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: خواسته شهدا پیروی از ولی امر مسلمین جهان بود و ما نیز باید این هدف را ادامه دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز