"مدیرکل ورزش وجوانان لرستان" در گفت وگو با خبرگزاری برنا:

توسعه ورزش روستایی در لرستان از سیاست های مهم ما است / نگاه ویژه مقام عالی وزارت ورزش دکتر سلطانی فر به توجه و توسعه ورزش روستایی قابل تقدیر است / افزایش زمین های چمن مصنوعی در سطح مناطق روستایی استان

۱۳۹۸/۱۱/۱۹ - ۱۲:۳۹:۵۰
کد خبر: ۹۶۱۵۸۸
توسعه ورزش روستایی در لرستان از سیاست های مهم ما است  /  نگاه ویژه مقام عالی وزارت ورزش دکتر سلطانی فر به توجه و توسعه ورزش روستایی قابل تقدیر است / افزایش زمین های چمن مصنوعی در سطح مناطق روستایی استان
سید علی کریمی به برنا گفت: افتتاح دو زمین چمن مصنوعی در شهرستان چگنی نشان دهنده نگاه ویژه مقام عالی وزارت ورزش وجوانان به توسعه ورزش روستاهادر مناطق روستایی لرستان است .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ کریمی روز شنبه  با اشاره به  افتتاح دو پروژه   زمین چمن مصنوعی در روستاهای شهرستان چگنی ، اظهار کرد: این دو زمین چمن مصنوعی  در روستاهای شورآب محمودوند بخش ویسیان و روستای خاطره بخش شاهیوند شهرستان چگنی  به بهره برداری رسیدند .

 او با اشاره به آغاز احداث  این دو پروژه ورزش روستایی  ، افزود: زمین چمن مصنوعی روستای خاطره با مساحت 1100مترمربع در سال 97  و زمین چمن مصنوعی شوراب محمودوند با مساحت 1200 متر مربع در سال 98  کلنگ زنی شدند .

 کریمی با بیان اینکه این دو زمین چمن مصنوعی برای اولین بار است که در شهرستان چگنی احداث شده اند ، تصریح کرد: توجه به مستعدین ورزش،سلامت جامعه روستایی به وسیله ورزش ، پرکردن اوقات فراغت جوانان روستایی از جمله اهدف احداث این دوپروژه ورزش روستایی در چگنی و سایر مناطق روستایی بوده است .

او اعتبارهزینه شده  در تکمیل  این دو پروژه عمرانی – ورزشی را ازمحل  اعتبارات ملی عنوان کرد ویادآورشد: حدود 5 میلیارد ریال اعتبار برای احداث زمین چمن مصنوعی شورآب محمودوند و حدود 6 میلیارد ریال اعتبار برای احداث زمین چمن مصنوعی روستای خاطره هزینه شده است .

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان  این دوپروژه عمرانی - .ورزشی را هدیه دولت تدبیر وامیدبه مردم چگنی دانست و تصریح کرد: افتتاح این دو طرح ورزشی که برای اولین بار در شهرستان چگنی احداث شده اند نشان می دهد که دولت تدبیر وامید  نگاه ویژه ایی  به توسعه روستاها خصوصا در بحث ورزش در مناطق محروم داشته  وبه دنبال افزایش سرانه در این مناطق است .

 کریمی با اشاره به عملکرد بسیار عالی وزارت ورزش و جوانان به توسعه ورزش در روستاها ، ادامه داد: در قیاس با قبل از انقلاب و نبود هیچ گونه سرانه و تجهیزات ورزشی در روستاها توجه به زیر ساخت های  ورزش روستایی از اهم  سیاست های وزارت ورزش وجوانان در مناطق مختلف کشور خصوصا مناطق محروم بوده است و در این زمینه  جناب دکتر سلطانی فر به عنوان مقام عالی وزارت ورزش وجوانان  نگاه ویژه ایی به مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته دربحث  ورزش روستایی داشته اند که افتتاح  پروژه های مختلف روستایی در روستاهای محروم لرستان از جمله چندین سالن سقف کوتاه و چمن های مصنوع پروژه روستایی در سطح استان  این موضوع را تایید می کند.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با بیان اینکه که دکتر سلطانی فر  با نظر مساعد به استان های محروم در بخش سرانه ورزش نگاه ثمر بخشی  دارند ، خاطر نشان کرد: نگاه ویژه مقام عالی وزارت ورزش وجوانان به توسعه ورزش روستاها  خصوصا در مناطق روستایی لرستان قابل تحسین وتقدیر است .

او با بیان اینکه گام های مثبتی برای توسعه ورزش روستایی درلرستان برداشته شده است ، گفت: احداث زمین های چمن مصنوعی  در مناطق مختلف روستایی استان ، تجهیز خانه های ورزش روستایی ،جام جوشه چین وساختار قامتی زنان  روستایی و احداث سالن های سقف کوتاه از جمله فعالیت های  مطلوب وموثری بوده که در راستای توسعه ورزش روستایی  لرستان انجام گرفته است .

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان  توسعه زمین چمن های   مصنوعی درمناطق روستایی  لرستان را از مهمترین پروژه های عمرانی – ورزشی  دستگاه ورزش استان در بحث ورزش روستایی عنوان کردو افزود: در مقایسه با سالهای قبل که هیچ چمن مصنوعی در این مناطق وجود نداشته است   تعدادزمین های چمن مصنوعی در دولت تدبیر وامید وبا حمایت وزرات ورزش وجوانان   به بیش از 30 زمین چمن  خواهدرسید.

او  با اشاره به تلاش های دستگاه ورزش استان در بحث حمایت از خیرین ورزش یار ، یادآورشد: در بحث احداث زمین های چمن مصنوعی تمامی  زمین هابه وسیله  خیرین ورزش یار اهداشده است که این موضوع نشان دهنده موفقیت دستگاه ورزش استان در جذب خیرین است .

 کریمی همچنین با تاکید بر لزوم توسعه ورزش روستایی در تمام روستاهای استان عملکرد ورزش وجوانان لرستان رادر این زمینه  موفق  دانست و  گفت: تعداد دیگری  زمین چمن مصنوعی نیز دردست احداث داریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز