شهردار قائمشهر در آئین افتتاح پارک مرحوم یزدانی اعلام کرد؛

صالح‌زاده: شهرداری را با ۱۵۰ میلیارد تومان بدهی تحویل گرفتم/ مشکل ۵۰ ساله زباله قائمشهر حل می‌شود

۱۳۹۸/۱۱/۱۹ - ۱۴:۲۵:۲۹
کد خبر: ۹۶۱۹۱۵
صالح‌زاده: شهرداری را با ۱۵۰ میلیارد تومان بدهی تحویل گرفتم/ مشکل ۵۰ ساله زباله قائمشهر حل می‌شود
شهردار قائمشهر با تأکید بر اینکه در صورتی که شهرداری به سمت سیاست‌های کلان نمی‌رفت، نمی‌توانست طرح‌هایی مانند تونل شهری را پایه‌ریزی کند، گفت: بودجه محقق‌شده شهرداری قائمشهر در سنوات اخیر حدود 80 میلیارد تومان بوده ولی فقط یکی از پروژه‌هایی که با مشارکت بخش خصوصی تعریف کردیم، 600 میلیارد تومان هزینه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قائمشهر؛ امروز همزمان با ایام‌الله دهه فجر و به‌مناسبت چهل یکمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، آئین افتتاح پارک مرحوم یزدانی با حضور عباس صالح‌زاده، شهردار قائمشهر، یحیی یوسف‌پور، فرماندار قائمشهر، سیدعلی ادیانی و عبدالله رضیان، نمایندگان مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی، سیدهادی فضلی، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، خانواده مرحوم یزدانی و تنی چند از مسئولان شهرستانی و شهروندان در کمربندی شمالی بلوار شهیدان سادات‌نیا برگزار شد.

شهرداری را با 150 میلیارد تومان بدهی تحویل گرفتم

در این مراسم صالح‌زاده ضمن خوش‌آمدگویی به مسئولان و مدعوین حاضر در مراسم  با بیان اینکه موضوعات مطروحه، خروجی تصمیمات شورای اسلامی شهر در دوره پنجم بوده، گفت: بنده عضو شورای اسلامی شهر در دوره پنجم و منتخب مردم شریف این شهر بوده و امروز توفیق خدمت در جایگاه شهرداری را دارم.

شهردار قائمشهر با اشاره به وضعیتی که شورا و شهرداری قبلی را در این دوره تحویل گرفته، به وضعیت بد اقتصادی کشور اشاره کرد و افزود: در سال 92 شهرداری را با بیلان مثبت 10 میلیارد تومان و 480 نفر نیروی انسانی تحویل مجموعه بعدی دادیم و در این دوره شهرداری را با 150 میلیارد تومان بدهی و بیش از یک‌هزار و 532 نفر نیروی انسانی به انضمام کارخانه نساجی قائمشهر با زیان 25 ساله تحویل گرفتیم و آن را در این دوره مدیریت کردیم.

با جذب سرمایه‌گذاران، مشارکت مردم و بخش خصوصی اهداف ترسیم‌شده را عملیاتی می‌کنیم

صالح‌زاده با بیان اینکه اگر امورات شهری بر پایه اعتبارات دولتی و جیب مردم برنامه‌ریزی شود، اتفاقی رخ نمی‌دهد و شهر خوبی ساخته نخواهد شد، تصریح کرد: بر همین اساس اولین پایه شورای اسلامی شهر در دوره پنجم به‌رغم اندک مقاومت شهردار وقت، تشکیل کمیسیون سرمایه‌گذاری بوده که در ادامه در شهرداری مدیریت سرمایه‌گذاری را بنا نهادیم تا با جذب سرمایه‌گذاران و مشارکت مردم و بخش خصوصی اهداف ترسیم‌شده را عملیاتی کنیم.

13981119000917_Test_NewPhotoFree.jpg

یک‌هزار و 200 میلیارد تومان مصوبه حوزه سرمایه‌گذاری گرفتیم

او با بیان اینکه اولویت شورا و شهرداری در این دوره عدم ایجاد فشار اقتصادی از طریق افزایش عوارض به مردم است، عنوان کرد: شهرداری قائمشهر در جذب اعتبارات دولتی جزو شهرداری‌های پیشتاز استان بوده، ما توانستیم یک‌هزار و 200 میلیارد تومان مصوبه حوزه سرمایه‌گذاری گرفته و برای آنها طرح تهیه و مجوز ماده 5 گرفتیم که الان در مرحله امضای قرارداد قرار دارند.

فقط یک پروژه 600 میلیارد تومان هزینه دارد

شهردار قائمشهر با تأکید بر اینکه در صورتی که شهرداری به سمت سیاست‌های کلان نمی‌رفت، نمی‌توانست طرح‌هایی مانند تونل شهری را پایه‌ریزی کند، بیان کرد: بودجه محقق‌شده شهرداری قائمشهر در سنوات اخیر حدود 80 میلیارد تومان بوده ولی فقط یکی از پروژه‌هایی که با مشارکت بخش خصوصی تعریف کردیم، 600 میلیارد تومان هزینه دارد.

صالح‌زاده ضمن قدردانی از عمل خیرخواهانه خانواده مرحوم یزدانی در انجام این عمل خیر اضافه کرد: شهرداری قائمشهر از همه کسانی که در این بخش‌ها قصد مشارکت دارند، استقبال کرده و حمایت می‌کنیم.

مشکل 50 ساله زباله قائمشهر حل می‌شود

او با بیان اینکه ۴ پروژه برای شهر قائمشهر تعریف شده که هزینه احداث آنها قریب به 30 میلیارد تومان است، گفت: شهرداری قائمشهر اولین شهرداری در استان مازندران است که در جهت ساماندهی معضل زباله اقدام کرد که 24 میلیارد تومان تنها برای زمین آن و 6 میلیارد تومان برای کارخانه کمپوست هزینه می‌شود و به یاری خدا مشکل 50 ساله زباله قائمشهر حل می‌شود.

در اسفندماه پروژه پارک جنگلی تلار افتتاح می‌شود

شهردار قائمشهر با بیان اینکه در سال جاری 20 هزار تن آسفالت به‌رغم هزینه بالای قیر در معابر و کوچه‌های شهری قائمشهر مصرف شده، گفت: در اسفندماه پارک جنگلی تلار به‌عنوان یکی از پروژه‌های بی‌نظیر سال‌های اخیر قائمشهر افتتاح می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز