دمای هوا در استان ۹ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد

۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۷:۰۰:۱۲
کد خبر: ۹۶۲۱۰۷
دمای هوا در استان ۹ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد
کارشناس اداره‌ کل هواشناسی همدان گفت: به دنبال وزش باد شدید، دمای هوای برخی از نقاط استان تا ۴۸ ساعت آینده بین هشت تا ۹ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدحسن باقری‌شکیب روز یکشنبه گفت: بر اساس بررسی نقشه‌های ماهواره‌ای، آسمان بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت نیمه ابری  همراه با بارش پراکنده برف پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سامانه جبهه‌ای از هوای سرد وارد استان شده اظهار داشت: روند کاهش دمای هوای استان تا روز چهارشنبه ادامه دارد و کمینه دمای برخی از نقاط به ۹ درجه سانتی‌گراد زیر صفر می‌رسد.

باقری شکیب افزود: دمای هوای همدان در حال حاضر بین سه تا ۱۲ درجه سانتیگراد بالای صفر متغیر است که در ۲۴ ساعت آینده پنج درجه کاهش می یابد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ملایر و نهاوند  با ۱۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر بیشترین دما و رزن و گل تپه با یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر ، سردترین دمای استان را داشته‌اند.

وی سرعت وزش باد در گردنه های استان  را ۱۱۲ کیلومتر در ساعت و در سطح شهر ۶۰ کیلومتر در ساعت عنوان کرد و افزود: وزش باد شدید در همدان تا پایان امروز ادامه دارد و در ۲۴ ساعت آینده کاهش می یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز