شهردار گرگان در صحن شورای شهر:

نقشه یک سایت نیاز به تصویب شورا ندارد/ شهربازی تا سال ۱۴۰۰ تحویل داده میشود

۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۲:۱۵:۲۲
کد خبر: ۹۶۲۱۳۵
نقشه یک سایت نیاز به تصویب شورا ندارد/ شهربازی تا سال ۱۴۰۰ تحویل داده میشود
شهردار گرگان با تاکید بر اینکه نقشه یک سایت نیاز به تصویب شورا ندارد گفت: بخشی از پروژه شهربازی در سال 99 و بخشی نیز در سال 1400 تحویل داده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از گرگان، عبدالرضا دادبود در دویست و هشتمین صحن شورای اسلامی شهر گرگان در رابطه با آغاز عملیات اجرایی پروژه شهر بازی اظهار کرد: بعد از مدت ها مطالعه عملیات اجرایی شهر بازی گرگان در منطقه هزارپیج در تاریخ 18 بهمن ماه افتتاح شد.

وی افزود: مطالعات شهر بازی از نیمه اول سال 97 آغاز شد و بنا بود که کل پروژه با سرمایه گذاری بخش خصوصی انجام شود.

وی تصریح کرد: برای کوتاه کردن مسیر و برخورد اجرایی تر با این پروژه با مشاورین تخصصی در حوزه دستگاه های بازی، فضای سبز و شهر بازی مشورت و طرح مورد بررسی قرار گرفت و نقشه اولیه آن تهیه و تصمیم گرفته شد که پروژه با همکاری شهرداری و بخش خصوصی انجام شود.

وی تاکید کرد: نقشه یک سایت نیاز به تصویب شورا ندارد اما این نقشه در اختیار اعضا شورا قرار گرفت تا نقطه نظرات خود را بیان کنند و در نهایت پیشنهادات با مشاورین مطرح و با همفکری نقشه نهایی شد.

دادبود ادامه داد: عملیات اجرایی این پروژه به طور منطقی سه تا چهار سال به طول می انجامد اما برای بالابردن سرعت کار تصمیم گرفتیم  همزمان فرایند فعالیت را نیز پیش ببریم و در همین راستا یک راه دسترسی 45 کیلومتری خریداری شد که طراحی آن به پایان رسیده است و مقرر شد عملیات خاکبرداری و خاکریزی توسط ماشین آلات شهرداری انجام و تصمیم بر این شد همزمان فرایند انتخاب پیمانکاران و سرمایه گذاران نیز انجام شود.

دادبود افزود: قرار است 6 الی 9 پیمانکار در این سایت مشغول به کار شوند و به طور همزمان فراخوان های بخش خصوصی نیز برای دو تا سه هفته آینده آماده خواهد شد و جداول آن را منتشر خواهیم کرد.

شهردار گرگان گفت: بسته های سرمایه گذاری شامل سورتمه، خرید تجهیزات بازی، شهر بازی سرپوشیده، زیپ لاین، مجموعه های اقامتی و رستورانی به تدریج منتشر و به فراخوان گذاشته خواهد شد.

وی گفت: پروژه شهربازی میتواند تحول بزرگی را در منطقه ایجاد نماید و استقبال خوبی از جانب مردم صورت گرفته است که امیدواریم بخشی از این پروژه در سال 99 و بخشی نیز در سال 1400 تحویل داده خواهد شد.

شهردار گرگان در پایان گفت: به دلیل اینکه در شرایط تحریم قرار داریم از تمام ظرفیت های داخلی استفاده خواهیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز