استاندار گلستان در آیین بهره برداری از پروژه های سایت سرمایه گذاری اینچه برون:

پایانه ریلی اینچه برون هزینه های صادرات و واردات کالا را به شدت کاهش می دهد

۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۳:۳۱:۲۶
کد خبر: ۹۶۲۲۰۵
پایانه ریلی اینچه برون هزینه های صادرات و واردات کالا را به شدت کاهش می دهداستاندار گلستان با بیان ظرفیت های مرز اینچه برون اظهار کرد: با توجه به اینکه راه آهن جمهوری اسلامی مطالبات ترکمنستان را بطور کامل پرداخت کرده است، پایانه مرزی اینچه برون می تواند موقعیتی بی نظیر برای صادرات و واردات کالا باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان، هادی حق شناس در آیین بهره برداری از پروژه های سایت سرمایه گذاری اینچه برون که بصورت ویدئو کنفرانس با وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، تصریح کرد: اگر مبدا و مقصد مبادلات را چین در نظر بگیریم، مزیت مرز اینچه برون آن است که بعد از عبور از دو کشور به چین می رسد و در سطح بین المللی نیز این فاصله کاهش می یابد.

وی افزود: استفاده از این زیرساخت ها موجب رونق اقتصادی و افزایش اشتغال استان خواهد شد.

استاندار گلستان با اشاره به اتصال جمهوری اسلامی ایران به بلوک اوراسیا گفت: اگر چنانچه اقدامات خط عریض در ترکمنستان زودتر انجام شود ، نقطه اتصال ما به قزاقستان سریعتر انجام می شود و موجب کاهش هزینه ها و افزایش ضریب ایمنی تردد می گردد.

در آیین بهره برداری از پروژه های سایت سرمایه گذاری اینچه برون با اعتبار ۲۲ میلیارد تومان و سرمایه گذاری بخش خصوصی به مبلغ   ۷ میلیارد تومان که بصورت ویدئو کنفرانس با وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، دکتر اسلامی اظهار امیدواری کرد: این افتتاحات بتواند زمینه رشد، توسعه ، پیشرفت و سرمایه گذاری در استان را فراهم آورد.

لازم به ذکر است در این مراسم احداث خط نرمال سایت سرمایه گذاری ایستگاه اینچه برون به طول ۱۰۲۹ متر و نصب سه سوزن نرمال با اعتبار ۵ میلیارد تومان صورت گرفت و همچنین احداث خط عریض سایت سرمایه گذاری ایستگاه اینچه برون  به طول ۳۲۰۰ متر و نصب ۶ سوزن عریض با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان انجام خواهد شد و در عین حال زیر سازی محوطه سرمایه  گذاری جهت تخلیه و بارگیری به طول ۱۱۰۰۰ متر مربع با اعتبار ۲ میلیارد تومان انجام شد

گفتنی است سرمایه گذاری بخش دولتی جمعا  ۲۲ میلیارد تومان و بخش خصوصی شامل سیلو و انبار مبلغ  ۷ میلیارد تومان خواهد بود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز