استاندار گلستان:

حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن راه یاوه گویی بدخواهان را خواهد بست

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۰۹:۳۵:۰۳
کد خبر: ۹۶۲۵۳۴
حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن راه یاوه گویی بدخواهان را خواهد بست
استاندار گلستان، با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و انتخابات ها همواره عوامل بازدارنده مهمی برای کشور و انقلاب بوده است، اظهار کرد: امروز نیز حضور منحصر به فرد مردم، راه یاوه گویی بدخواهان را خواهد بست.

 به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ هادی حق شناس گفت: دهه فجر امسال متاثر از شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود و تقارن ۲۲ بهمن با چهلمین روز شهادت ایشان شور انقلابی مردم را دو چندان می کند.

وی ادامه داد: گلستان، زیستگاه اقوام مختلف ایران زمین است و همواره وحدت موجود بین اقوام این سرزمین در بزنگاه ها بروز و ظهور داشته است.

حق شناس خاطرنشان کرد: تحریم ها و محاصره های ظالمانه علیه انقلاب اسلامی همواره در طول ۴۱ سال گذشته وجود داشته و آمریکا تا آنجا که توانسته انواع ظلم ها را به جمهوری اسلامی روا داشته و امروز به دلیل قدرت بنیان های اقتصادی ایران, دولت ترامپ و اسرائیل نتوانسته اند به اهداف شوم و پلید خود دست یابند.

استاندار گلستان ضمن دعوت از مردم قدرشناس و ولایتمدار استان جهت حضور در ۲۲ بهمن سالروز پیروزی جمهوری اسلامی, خاطر نشان کرد: یکی از محاسن تحریم های وارده تقویت اقتصاد بدون نفت در کشور بود و صد البته حضور باشکوه مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن موجب عقب نشینی دشمنان انقلاب در تعیین تحریم ها می شود.

وی از عموم مردم ولایتمدار و انقلابی استان دعوت کرد تا با حضور باشکوه و گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ضمن تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) پایداری خود در مسیر ولایت و پشتیبانی از جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری را به جهانیان ثابت نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز