وزیر راه و شهرسازی:

برآورد اعتبار مورد نیاز جاده خرم آباد –پلدختر هزار میلیارد است / لزوم تسریع در روند اجرای پروژه راه آهن دورود- خرم آباد

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۳:۴۱:۱۱
کد خبر: ۹۶۲۷۴۶
برآورد اعتبار مورد نیاز جاده خرم آباد –پلدختر هزار میلیارد است /  لزوم تسریع در روند اجرای پروژه راه آهن دورود- خرم آباد
محمد اسلامی گفت:برآورد اعتبار مورد نیاز پروژه راه خرم آباد –پلدختر هزار میلیارد بوده و کار بسیار بزرگی است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ اسلامی روز دوشنبه در ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان با بیان اینکه  برآورد اعتبار مورد نیاز پروژه راه خرم آباد –پلدختر هزار میلیارد بوده و کار بسیار بزرگی است، اظهار کرد: با احداث وبازسازی  این محور هم ایمنی بوده وهم  اتصال روستاها و معیشت مردم برقرار خواهد ماند.

اسلامی با تاکید بر لزوم احداث جاده خرم آباد – پلدختر این مسیر  را یک  جاده قدیم و بسیار زیبا و با سابقه تاریخی توصیف کرد و افزود: ۹۵ کیلومتر طول این محور  به ۸۵ کیلومتر کاهش یافته و جاده درجه یک خواهد شد.

وزیرراه وشهرسازی با اشاره به بحث ایمن سازی جاده خرم آباد –پلدختر ، تصریح کرد: این مسیر ایمن واز خروش کشکان در امان خواهد بود و در این راستا  ایمن سازی رودخانه کشکان  از سوی شرکت آب منطقه‌ای در حال انجام است .

 او  با اشاره به وضعیت آزاد راه بروجرد ، گفت: باید مردم لرستان فکر نکنند که این پروژه اولویت ندارد و آن را در تعطیلی و عدم تقدم گذاشته‌ایم بلکه  این پروژه تقدم یک دارد ونباید  درروند اجرای پروژه آزادراه بروجرد  خللی ایجادشود .

اسلامی با اشاره به پروژه چهارخطه خرم‌آباد- کوهدشت   ادامه داد: : با تامین قیر و اعتبار مورد نیازکمک خواهیم کرد تا  این پروژه در  اولویت‌ قرار گیرد.

وزیرراه وشهرسازی بیان کرد: مشکل قراردادی پروژه راه آهن دورود- خرم آباد حل شده است و بایستی به روند اجرا سرعت بخشید.

 او خاطر نشان کرد:  با حل مشکل تامین اعتبار این پروژه عظیم هرچه بیشتر فعال شده و از سرعت پیشرفت فیزیکی بهتری برخوردار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز