حل معضل ۵۰ ساله زباله قائمشهر به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری/ آئین فتتاح و کلنگ‌زنی دو پروزه عمرانی

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۴:۳۵:۴۵
کد خبر: ۹۶۲۷۸۳
حل معضل ۵۰ ساله زباله قائمشهر به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری/ آئین فتتاح و کلنگ‌زنی دو پروزه عمرانی
عملیات اجرایی لندفیل بهداشتی دفن زباله قائمشهر برای حل معضل 50 ساله زباله این شهرستان، به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قائمشهر؛ صبح امروز و با حضور فضلی رئیس و عباسی، میرزایی، دریابیگی، پویامهر و پویامهر، اعضای شورای اسلامی شهر، صالح‌زاده، شهردار، یوسف‌پور، فرماندار قائمشهر، مسئولین شهرستانی و شهری و مردم شریف آئین افتتاحیه و کلنگ‌زنی پروژه‌های مختلف شهرداری قائمشهر برگزار شد.

سیدهادی فضلی، ریاست شورای اسلامی شهر قائمشهر، در این مراسم ضمن گرامیداشت ایام ا... دهه فجر با اشاره به اینکه تلاش‌ها و فعالیت‌های مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری قائمشهر در جهت افزایش رضایت عمومی شهروندان است، تصریح کرد: ان‌شاءالله این افتتاحیه‌ها و این پروژه‌ها که مجموعه مدیریت شهری به مردم هدیه دادند موجبات افزایش رفاه و رضایت شهروندان فهیم قائمشهری را سبب شود.

وی افزود: ارتقای سلامت شهروندان وظیفه مجموعه مدیریت شهری است و باقی دستگاه‌ها نیز باید در این مسیر حرکت نمایند.

عباس صالح‌زاده، شهردار قائمشهر، در آغاز عملیات اجرایی لندفیل بهداشتی دفن زباله قائمشهر، ضمن تبریک ایام ا... دهه مبارکه فجر با اشاره به اینکه وضعیت اینجا در 20 روز قبل به گونه‌ای بود که حتی نفس کشیدن را با مشکل مواجه می‌ساخت و حجم زباله دپو شده و شیرابه‌ها چالشی بزرگ برای شهر ایجاد کرده بود، گفت: با توجه به سیاست‌های کلی شورای پنجم و عزم شهرستانی در خصوص حفظ محیط زیست بر آن شدیم تا با اجرای این پروژه که در 3 فاز عملیاتی می شود مشکل 50 ساله زباله قائمشهر را حل کنیم.

وی ضمن تشکر از اعضای شورای اسلامی شهر قائمشهر، استاندار و فرماندار قائمشهر در حمایت و پیگیری حل معضل 50 ساله زباله قائمشهر افزود: در سایت c زمینی به مساحت 44 هزار متر مربع توسط شهرداری با هزینه 40 میلیارد ریالی خریداری  و مقرر است در 4 هزار متر مربع آن ساختمان اداری و پذیرش زباله ایجاد شود.

شهردار قائمشهر با بیان اینکه برای لندفیل 24 میلیارد تومان هزینه توسط اعتبارات شهرداری و دولتی تامین می‌شود ابراز داشت: طرح شهرداری قائمشهر در خصوص مدیریت پسماند جزو معدود طرح‌های کشور بود که مورد پذیرش قرار گرفت و مقرر شد به شهرداری در خصوص این طرح کمک شود.

یحیی یوسف‌پور، فرماندار قائمشهر، در این مراسم با تشکر از شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قائمشهر بر اهتمام استاندار مازندران در مدیریت زباله استان تاکید داشت و افزود: مازندران پاک از جمله شعارهای محوری استاندار مازندران بوده و از طرح‌های حوزه مدیریت پسماند و زباله در سطح استان حمایت می‌کنند.

نماینده عالی دولت در قائمشهر با اشاره به اینکه دفن زباله وضعیت خوبی نداشته بود تصریح کرد: استارت این مجموعه با تاکید بر دفن بهداشتی زباله زده شده که مجموعه تلاش‌ها قابل تحسین است.

یوسف‌پور با بیان اینکه ساماندهی فاضلاب خانگی معضل 20 ساله قائمشهر بوده ابراز داشت: شورا و شهرداری قائمشهر هزار متر مربع زمین برای حل این معضل قول دادند که امیدواریم این مسئله نیز حل شود.

در ادامه افتتاحیه‌ها و کلنگ‌زنی‌های پروژه‌های شهرداری قائمشهر، پارکینگ ماشین‌های سنگین و نیمه سنگین افتتاح شد و کلنگ احداث پارکینگ طبقاتی جنب ورزشگاه شهید وطنی به زمین زده شد.

photo_2020-02-09_17-41-56

photo_2020-02-09_18-12-03

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز