در صدور پیام مشترک انجام شد:

دعوت نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۷:۱۱:۵۳
کد خبر: ۹۶۲۸۱۴
دعوت نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان در پیامی مشترک از عموم مردم ولایتمدار و انقلابی استان برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت و اظهار کردند: انقلاب شکوهمند اسلامی به پشتوانه مردان و زنان همیشه در صحنه و غیرتمند خود توانسته است 41 بهار آزادی را تجربه کند و راه خود را با صلابت ادامه دهد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ کامل پیام آیت الله نورمفیدی و دکتر حق شناس به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب شکوهمند اسلامی به پشتوانه مردان و زنان همیشه در صحنه و غیرتمند خود توانسته است 41 بهار آزادی را تجربه کند و راه خود را با صلابت، امید و آینده ای روشن ادامه دهد.

دهه مبارک فجر نمونه بازر تبعیت از ولایت در مسیر دستیابی به اهداف والای دینی و انسانی است و زعامت حضرت امام خمینی «رضوان الله تعالی علیه» و همراهی بی دریغ مردم، انقلاب اسلامی را در سطح بین المللی به الگو و مدلی آزادیخواهانه تبدیل کرد.

اینک در آستانه چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی و اربعین سردار دلها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی حضور بی بدیل مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن می تواند همچون گذشته برهم زننده معادلات استکبار جهانی بویژه امریکا و اسرائیل جنایکاری باشد که امروز با طرح کذایی معامله قرن قصد تشنج افزایی در منطقه را دارند.

اینجانبان ضمن تبریک به مناسبت چهل و یکمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهیدان گلگون کفن خصوصاً سپهبد حاج قاسم سلیمانی که ترور مزدورانه ایشان نشان دهنده اوج درماندگی جبهه باطل و کفر بود، از عموم مردم ولایتمدار و قدر شناس استان دعوت می نماییم تا با حضور پرشور و انقلابی خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، با آرمان های انقلاب شکوهمند اسلامی، حضرت امام خمینی «رضوان الله تعالی علیه» و مقام معظم رهبری « مدظله العالی»  تجدید پیمان نمایند تا این انقلاب همچون همیشه مسیر پیشرفت و توسعه را بپیماید.

 

سید کاظم نورمفیدی

نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان

هادی حق شناس

استاندار گلستان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز