رئیس فدراسیون تیر اندازی:

۶۰ درصد از مخاطبین تیراندازی در کشور بانوان هستند

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۷:۰۸:۰۹
کد خبر: ۹۶۲۸۵۰
۶۰ درصد از مخاطبین تیراندازی در کشور بانوان هستند
رئیس فدراسیون تیر اندازی گفت: حضور بانوان در رشته تیراندازی بسیار پررنگ است و بیش از 60 درصد از مخاطبین تیراندازی در کشور بانوان هستند.

به گزارش ورزشی خبرگزاری برنا از گرگان؛ علی دادگر در مجمع انتخاباتی هیئت تیراندازی استان گلستان ضمن بیان اینکه  تیر اندازی جزو رشته های المپیکی می باشد اظهار کرد: باتوجه به اینکه هیچ محدودیتی برای حضور بانوان در کنار آقایان در این رشته وجود ندارد حضور بانوان بسیار پررنگ است و بیش از 60 درصد از مخاطبین تیراندازی در کشور بانوان هستند.

وی به جایگاه تیراندازی ایران در دنیا اشاره کرد و گفت: ایران در سه رشته تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی فعالیت دارد و ورزشکاران ایرانی موفق به کسب 6 سهمیه درالمپیک توکیو شدند که در تفنگ بادی تنها 5 کشور توانستند سهمیه المپیک را کسب نماید.

دادگر اضافه کرد: 3 خانم و یک آقا در تفنگ، یک خانم و یک آقا در تپانچه  موفق به کسب سهمیه المپیک شدند.

وی تاکید کرد: هر ورزشکار میتواند در هر سه رشته فوق شرکت کند و این موضوع باعث افزایش احتمال کسب مدال بیشتر خواهد شد.

وی افزود: ایران 72 سال است که در المپیک حضور دارد که تا کنون هیچ مدالی کسب نکرده است و در حال حاضر این فدراسیون با  6 سهمیه بیشترین تعداد سهمیه را در بین رشته های مختلف دارد.

رئیس فدراسیون تیراندازی در پایان گفت: میتوانیم از فضای ورزشی در راه جذب شکارچیان استفاده کنیم و با این افدام محیط زیست را نیز حفظ خواهیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز