فرمانده‌کل ارتش جمهوری اسلامی ایران:

دشمن از تأخیر اقدام ایران برای "انتقام سخت" خوشحال نباشد

۱۳۹۸/۱۱/۲۲ - ۱۶:۲۳:۲۳
کد خبر: ۹۶۳۱۵۸
دشمن از تأخیر اقدام ایران برای انتقام سخت خوشحال نباشد
فرمانده‌کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن از تأخیر اقدام جمهوری اسلامی ایران برای انتقام سخت خوشحال نباشد، زیرا هرچه دست را برای زدن سیلی بعدی بالا تر ببریم، ضربه محکم‌تری را به دشمن خواهیم زد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ مردم شهیدپرور البرز نیز همراه با مردم دیگر استان های کشور با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز 22 بهمن و مراسم اربعین سید و سالار شهیدان ایران، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، حماسه آفرین شدند.

در مراسم راهپیمایی 22 بهمن که با حضور پرشور مردم کرج برگزار شد، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران طی سخنرانی خود با اشاره به عظمت حضور مردم سربلند ایران اسلامی در این راهپیمایی اظهار کرد: مصادف شدن 22 بهمن و اربعین سردار قاسم سلیمانی را به فال نیک می‌گیریم.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی اتحاد و انسجام ملت ایران را مشت محکم دیگری در دهان یاوه‌گویان و دشمنان جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: عروج خونین سرباز ولایت حاج قاسم سلیمانی از یاد ملت‌های انقلابی پاک نخواهد شد و تروریست‌های آمریکایی ضربه عین‌الاسد را فقط یک سیلی تلقی کنند.

وی با بیان اینکه خون شهیدان سیل خروشانی است که کف باطل را با خود خواهد برد و زلال حق و حقیقت را جایگزین خواهد کرد، اذعان داشت: مردم بصیر، شجاع، آزاده و سخت کوش البرز همواره به پیروی از ولایت و وفاداری به آرمان‌ها انقلاب ممتاز بودند و در خط حمایت و دفاع از نظام کشور و انقلاب حضور تأثیرگذار داشتند.

امیر سرلشکر موسوی تصریح کرد: نقش آفرینی مردم این استان در دوران دفاع مقدس و تقدیم شهیدان والا مقام همچون سرداران کلهر، شهید فهمیده و 6 هزار ستاره درخشان در آسمان ایران در آن مقطع پرافتخار جایگاه ویژه دارد.

وی اضافه کرد: استان البرز  به خود می‌بالد که بالاترین مقام نظامی شهید دوران دفاع مقدس یعنی شهید سرلشکر فلاحی زاده و پرورده این خطه سربلند است.

سخنران مراسم 22 بهمن کرج ادامه داد: وقوع انقلاب اسلامی از سال 57 از نظر ماهیت ابعاد، شرایط زمان و مکان و اهداف دارای اهمیت فوق‌العاده‌ای است، این انقلاب در شرایطی به وقوع پیوست که جهان آن روز بین دو ابر قدرت شرق و غرب تقسیم شده بود و کاملا زیر سلطه آن‌ها قرار داشت، همچنین همه تحولات آن روزها مستقیم و یا غیر مستقیم از جانب آن دو ابر قدرت طراحی و هدایت می‌شدند.

وی با بیان اینکه رژیم دست نشانده پهلوی که عامل سرسپرده نظام سلطه و مجری برنامه‌های آن‌ها در منطقه بود فروریخت، گفت: مردم انقلابی ایران با اتکا به نظام ولایی ضمن استقرار حکومت دینی بعد از هزار و 400 سال موفق به کسب استقلال همه جانبه، مشروعیت و اقتدار مثال‌زدنی شدند که در پرتو انقلاب اسلامی بود؛ بعد از این انقلاب پیشرفت‌های عظیمی در کشور رخ داد که تفکر آن هم برای بعضی‌ها سخت بود. 

امیر سرلشکر موسوی اضافه کرد: پیشرفت‌های عظیمی همچون انرژی هسته‌ای، نانو، دانش پزشکی، هوا و فضا، صنایع دفاعی و سلول‌های بنیادی، دستاوردهای بومی و مستقل ایران طی چهل ساله انقلاب است که ما را در جایگاه 10 کشور اول جهان قرار داده است.

وی غرور ملی، تحکیم برادری اسلامی، ارتقاء سطح آگاهی و بصریت مردم را از دیگر دستاورهای انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: احیای سطح و جایگاه زن، توجه به مناطق محروم و حضور جوانان در صحنه سیاست و اجتماعی از برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: انقلاب موجب اندیشه خود اتکایی و اعتماد به نفس است، احیای ارزش های الهی و فضائل دینی در کنار روحیه ایثار و شهادت‌طلبی نیز از برکات انقلاب به‌شمار می‌رود که ایران عزیز و نظام سربلند اسلامی را در برابر تهدیدهای گوناگون استحکام بخشیده است.

وی با اشاره به این که طی این چهل سال حیات طیبه، دشمنان ناجوانمرد از هیچ اقدام خصومت آمیزی علیه این پدیده الهی و مردمی فروگذار نکردند، بیان داشت: اما این ملت آرمان‌خواه در مقابل توطئه‌‍‌های سیاسی، تحریم‌های ناجوانمردانه، فتنه‌های شیطانی و امنیتی، تهدید جنگ نظامی، عملیات‌های روانی ایستاده است و مثل همیشه دشمن در رویایی رویی با مردم شریف انقلابی ذلیل و از همیشه بی آبرو تر است  اما کینه‌ورزی خود را به اوج رسانده و دست از رذالت نمی‌کشند.

 

 

نظر شما