تئوریسین روس:

ریختن خون ژنرال سلیمانی نشان دهنده دشمنی دجال با فرزندان نور بود

۱۳۹۸/۱۱/۲۲ - ۱۶:۲۰:۳۸
کد خبر: ۹۶۳۱۶۹
ریختن خون ژنرال سلیمانی نشان دهنده دشمنی دجال با فرزندان نور بود
مفسر و تئوریسین روسی در جمع راهپیمایان 22 بهمن کرج گفت: ریختن خون ژنرال سلیمانی بزرگ، قهرمان واقعی عالم و جنگ نشان دهنده دشمنی دجال با نیروهای فرزندان نور بود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ الکساندر دوگین با حضور در میان راهپیمایان ۲۲بهمن انقلاب اسلامی در کرج طی سخنانی اظهار کرد: خشم عمومی مردم جهان به این دلیل اتفاق افتاده که مردم این کشورها به ویژه کشورهای اسلامی متوجه شده اند با این سبک از جهانی شدن آنها متضرر خواهند شد.

وی تصریح کرد: ما باید در کنار ایرانیان بیدار، شیعیان آگاه، مسلمانانی که برخاسته اند و در کنار هر ملت و مذهبی که اهالی آن بیدار شده اند بایستیم و با هم با تفکر غربی بجنگیم.

دوگین با اشاره به این که سردمداران آمریکا دروغگویانی هستند که ما آنها را ضد مسیح می نامیم، عنوان کرد: آمریکا هم اکنون نیز به وسیله عمال نادان خود و عروسک های خیمه شب بازی اش برای جهانی شدن، رواج هژمونی غرب،  سرمایه داری جهانی و سیاست آدم کشی خود را نشان می دهد.
وی ادامه داد: امام خمینی (ره) همه مردم جهان را به نبرد نهایی با هژمونی غرب،  سرمایه داری، لیبرالیسم و سکولاریسم،  به رهبری ایران برای بازگشت به عدالت و آزادی فراخواند تا همه جوامع انسانی را از انحطاط نجات دهند و این مبارزه با رهبری مقدسات اسلامی انجام می شود و اما به جهان اسلام محدود نمی شود.

این تحلیلگر روس اذعان داشت: قیام آیت الله خمینی کبیر (ره) آنچه در فرهنگ معنوی روسیه جا گرفته و بسیار شبیه ظهور امام زمان است و به همین دلیل پیام انقلاب ایران برای ما اهالی روسیه خیلی قابل فهم است و متوجه تمام ابعاد آن در عرصه عمل هستیم.
وی اضافه کرد: ما در روسیه لیبرالیسم را پس زده ایم تا به ارزش های روسی خود در جامعه، سیاست و روابط خارجی بازگردیم.

این مفسر و اندیشمند روس در ادامه تأکید کرد: ورود به جنگ مقدس آخرالزمان نه یک تراژدی بلکه فرصت و امتیاز بزرگ است چرا که خون یک قهرمان، خون صدها قهرمان دیگر را بیدار کرد؛ قهرمانانی که در جای سردار سلیمانی ایستاده اند.

وی همچنین بیان کرد: همه دنیا پرچم قرمز را که بر فراز مسجد جمکران به اهتزاز درآمده مشاهده کرده است ، این پرچم نه فقط مربوط به شکوه گذشته است که شکوه آینده که پس از آمدن امام مهدی (عج) به دست خواهد آمد، مرتبط است.
 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز