استاندار البرز:

بیش از ۱۶۰ نفر برای هر کرسی مجلس در البرز ثبت نام کردند

۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۳:۲۳:۳۸
کد خبر: ۹۶۳۶۱۱
بیش از ۱۶۰ نفر برای هر کرسی مجلس در البرز ثبت نام کردند
استاندار البرز گفت: بیش از ۱۶۰ نفر برای هر کرسی مجلس شورای اسلامی در البرز ثبت نام کردند و به واسطه این امر البرز، استان اول کشور در ضریب استقبال هر کرسی است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ عزیز اله شهبازی پیش از ظهر امروز در همایش بازرسان شعب اخذ رای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی البرز اظهار کرد: اتخاذ تدابیر لازم برای جلب مشارکت بیش از ۷۰ درصدی مردم البرز در انتخابات پیش رو ضروری  است و هدف واحد نظارت این است که آنچه از سوی مردم در صندوق های رای است، قرائت شود.

وی اضافه کرد: طی تعامل و هم افزایی در ۶ فرمانداری استان و همچنین اعضای ستاد انتخابات استان، پیشگیری از تخلف را به عنوان یک اصل اساسی در دستور کار داریم.

استاندار البرز با بیان اینکه تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از فردا آغاز می شود، افزود: شاخص های امنیت در البرز بسیار خوب است از این رو در جلسه شورای تامین استان البرز که با حضور وزیر کشور برگزار شد، تمام ارکان برقراری امنیت البرز، آمادگی خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم اعلام کردند.

وی با اشاره به مسوولیت سنگین، مهم و خطیر بازرسان گفت: به طور قطع بازرسان باید افرادی شکیبا، مسلط به قانون و شجاع باشند تا بتوانند ماموریت خود را به نحو مطلوب انجام دهند و کار رصد، پایش و پیشگیری از تخلفات را دنبال کنند.

شهبازی ادامه داد: وزارت کشور برای سلامت بیشتر روند برگزاری انتخابات، علاوه بر نمایندگان خود در استان ها و شهرستان ها،  بازرسان را نیز مامور می کند که نظارت بر سلامت این رویداد را بر عهده بگیرند.

وی تصریح کرد: در دور گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی در مجموع ۲ حوزه انتخابیه بیش از ۵۳ درصد مشارکت مردم البرز را داشتیم.

استاندار البرز همچنین از حضور یک هزار و ۲۰۰ بازرس ناظر صندوق های رای در این استان خبر داد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز