رئیس ستاد انتخابات استان خبر داد:

تایید صلاحیت ۶۷۹ نفر از داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره مجلس در استان

۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۴:۵۶:۳۲
کد خبر: ۹۶۳۶۹۸
تایید صلاحیت ۶۷۹ نفر از داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره مجلس در استان
رئیس ستاد انتخابات استان از تایید صلاحیت ۶۷۹ نفر از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پس از بررسی مجدد شکایت‌ها توسط شورای نگهبان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حسن جعفری با اعلام این خبر اظهار کرد: طبق تبصره 4 ماده 52 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان در مدت مقرر 20 روزه شکایت داوطلبان عدم تایید و عدم احراز صلاحیت شده استان را بررسی و نتایج آن را برای ابلاغ به داوطلبان در اختیار فرمانداری‌های مرکز حوزه انتخابیه قرار داده و پس از آن نیز مجددا تایید صلاحیت نهایی را اعلام نموده است.

وی افزود: از مجموع داوطلبان پس از بررسی توسط هیات نظارت استان، در مجموع 273 نفر معادل 26 درصد رد صلاحیت و 284 نفر معادل 27 درصد عدم احراز صلاحیت و 497 نفر معادل 47 درصد تایید صلاحیت شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: پس از ابلاغ نتایج بررسی صلاحیت‌ها، داوطلبانی که به عدم تایید و عدم احراز صلاحیت خود اعتراض داشتند، مراتب را به هیات نظارت مرکزی اعلام نمودند.

جعفری تصریح کرد: بعد از بررسی شورای نگهبان در مجموع 679 نفر از داوطلبان تایید صلاحیت شدند و صلاحیت 348 نفر رد شد.

گفتنی است؛ از 1114 نفر داوطلب ثبت‌نامی خراسان رضوی برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، مجموعا 87 نفر در مراحل مختلف تاکنون انصراف داده‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز