دیناروند در دیدار با خانواده شهدای ورزشکار ؛

شهدای ورزشکار الگو های سازنده ای برای نسل جوانان هستند

۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۵:۳۹:۰۱
کد خبر: ۹۶۳۷۳۰
شهدای ورزشکار  الگو های سازنده ای برای نسل جوانان هستند
معاون امور جوانان ورزش وجوانان لرستان گفت:شهدای ورزشکار می توانند به عنوان الگو های سازنده برای نسل جوان معرفی شوند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ فرهاد دیناروند روز چهارشنبه در دیدار با خانواده شهدای ورزشکار شهیدان  حجت وحشمت بیرانوندکه با حضور سید علی کریمی مدیرکل ورزش وجوانان استان و سرهنگ داوودی مسئول بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ابوالفضل( ع) و تعدادی از کارکنان این اداره کل صورت گرفت  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی ، اظهار کرد: جوانان نقش پرثمری در راه آرمان های انقلاب اسلامی داشته اند که بهترین نمونه آن در دفاع مقدس بوده است.

 او با بیان اینکه همه ما امنیت و آرامش امروز خود را مرهون خون پاک شهدای انقلاب اسلامی وهشت سال دفاع مقدس وهمچنین شهدای حرم هستیم ،افزود: بدون شک شهدای ورزشکار نقش ثمر بخشی در این راستا داشته اند .

 دیناروند با تاکید بر لزوم الگوسازی برای نسل جوان ،یادآورشد:  زندگی پربار شهدای ورزشکار در دو میدان ورزش و صحنه های دفاع مقدس  نشان می دهد که شهدای ورزشکار را می توان به عنوان الگو های سازنده برای جوانان امروز معرفی کرد .

 معاون امور جوانان ورزش وجوانان لرستان همچنین شهدای ورزشکار را الگوهای پایدار برای نسل جوان خواندکه در همه زمان ها می توانند به عنوان الگو معرفی شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز