رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در لرستان :

با تلفیق جوانی و تجربه انقلاب تا سالها بیمه خواهد شد

۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۰:۲۱:۵۱
کد خبر: ۹۶۵۳۶۰
عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان گفت : با تلفیق جوانی و تجربه انقلاب تا سالهابیمه خواهد شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،حسن بیرانوند عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان لرستان در گفتگو با خبرنگار برنا لرستان گفت : با تلفیق جوانی و تجربه  انقلاب تا سالها بیمه خواهد شد .

حسن بیرانوند افزود :این روزها با توجه به تحریم های ظالمانه ، فشار اقتصادی به مردم ولایت مدار و انقلابی ایران اسلامی در شرایط خاصی از انقلاب به سر می بریم وبرای تضمین انقلاب باید در برابر استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده انقلاب  مقاومت کنیم .

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان افزود :پیشکسوتان و نسل اول انقلاب  که  در دوران مبارزه با رژیم منحوس پهلوی با رشادت و ایثاردرخت تنومند انقلاب را آبیاری کردده و در دوران دفاع مقدس با رشادت ها ضامن بقا و تضمین کننده انقلاب بودند سهم عمده ی از انقلاب اسلامی را به خود اختصاص داده و برای بقای انقلاب هزینه داده اند .

وی افزود :با احترام به نسل سوم انقلاب و شور جوانی در این نسل نباید از تجربه عظیم و گرانبهای پیشکسوتان انقلاب اسلامی به سادگی گذشت و نسل اول انقلاب و پیشکسوتان ارزشمند فعلی سرمایه های گرانبهای انقلابند که جوانان باید از تجربه بزرگ و رشادت های این بزرگمردان درس ایثار ،مقاومت و شهادت را فراگیرند .

بیرانوند افزود :با تلفیق نیروی جوانی و تجربه پیشکسوتان  انقلاب اسلامی تا سالها در برابر شیطنت ها و مکرو حیله استکبار جهانی بیمه خواهد شد .

ما به عنوان باقی ماندگان آن دوران و آن جمع موظف هستیم این راه پر افتخار را ادامه دهیم و با رساندن پیام شهیدان به فرزندان و جوانان این چراغ پر فروغ را که ضامن بقای افتخار آمیز ایران اسلامی در حال و آینده است روشن نگهداریم و مشکلات روز مرگی زندگی نباید ما را از این رسالت خطیر غافل نماید.

حسن بیرانوند در ادامه از مسئولین امر تقاضا نمود که در حفظ ارزش های اسلامی و آثار بجای مانده از رزمندگان تلاش نمایند.

جوانانی که در جنگ شرکت کردند و به دفاع از مرزهای ایران پرداختند، پس از جنگ به نیروهای پخته انقلابی جنگ دیده تبدیل شدند که به سازندگی در کشور پرداختند

بیرانوند گفت: فاز بعدی خودسازی ملی بود که در آن جوانان تجربه دیده بسیجی در داخل مرزها به رفع کمبودها پرداختند و برخی نیازهای کشور را رفع کردند.  

وی با اشاره به انتخابات  آتی مجلس  از برنامه ریزی  شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان  برای انتخاب  اصلح در استان خبر داد .

بیرانوند در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: مأموریت نسل جدید در بیانیه گام دوم انقلاب برای ۴۰ سال دوم  انقلاب تببین شده است و در این بیانیه، پیام ویژه‌ای برای نسل اول صادر  شده که با تمام قوا از نسل دوم در راستای اجرای برنامه ۴۰ ساله دوم انقلاب حمایت کنند.

حسن بیرانوند در ادامه سخنان خود به تبیین اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت و گفت: بیانیه گام دوم انقلاب به تمام زوایای امید آفرینی، اخلاق، معنویت و... میان جوانان اشاره می‌کند که در راستای تبیین این مباحث به دانشجویان و جوانان اساتید نقش کلیدی را ایفا خواهند کرد.

وی در خصوص استکبارستیزی انقلاب شکوهمند اسلامی نیز گفت: ویژگی استکبارستیزی کشور ما در دنیا بی‌نظیر است و هیچ کشوری در دنیا وجود ندارد که همانند ما با آن مبارزه کند.

 

مصاحبه :محمود داودی نژاد

 

نظر شما