صبح امروز مطرح شد:

فرماندار مشگین شهر: نباید در انتخابات دین خود را فدای دنیای دیگران کنیم

۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۱:۴۶:۲۱
کد خبر: ۹۶۵۵۳۷
فرماندار مشگین شهر: نباید در انتخابات دین خود را فدای دنیای دیگران کنیم
فرماندار مشگین‌شهر بر برگزاری انتخابات سالم در این حوزه انتخابیه تاکید کرد و گفت: در اجرای انتخابات نباید دین خود را فدای دنیای دیگران بکنیم.

به گزارش برنا،اکبر صمدی در  نشست با اعضای هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی و نمایندگان فرماندار در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: رعایت اصل بی‌طرفی و اجرای مر قانون اساس فعالیت در انتخابات مجلس یازدهم است.

وی ضمن تاکید بر هماهنگی کامل و تعامل نمایندگان فرماندار با هیات‌های اجرایی، بازرسی و نظارت بر انتخابات گفت: نمایندگان فرماندار محکم و با اقتدار تمام، اهتمام لازم را در شعبات ثبت‌نام و اخذ رای برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور و باشکوه انجام داده و فرآیند کامل انتخابات را از آغاز تا پایان رای‌گیری بدون هیچگونه ملاحظات جناحی و سیاسی و قومی و قبیله‌ای مدیریت نمایند. 

به گفته وی ، همه امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و تمهیدات امنیتی و انتظامی لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه با حضور حداکثری و مشارکت گسترده مردم اتخاذ شده و بیش از سه هزار نفر در برگزاری باشکوه انتخابات مشارکت خواهند کرد.

حوزه انتخابیه مشگین‌شهر یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد . ۱۰ نفر در این حوزه بعنوان نامزد انتخاباتی هم‌اکنون برای راهیابی به مجلس یازدهم با هم رقابت می‌کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز