نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تاکید کرد؛

حفظ برند ممتاز بیمارستان رضوی با آرمان‌گرایی و مدیریت دقیق

۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۴:۴۵:۵۰
کد خبر: ۹۶۵۶۷۴
حفظ برند ممتاز بیمارستان رضوی با آرمان‌گرایی و مدیریت دقیق
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بر حفظ برند ممتاز بیمارستان رضوی با آرمان‌گرایی و مدیریت دقیق تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی در دیدار مدیرعامل بیمارستان رضوی و جمعی از مسئولان این مرکز درمانی که به مناسب ولادت حضرت زهرا(س) صورت گرفت، عنوان کرد: این مناسبت فرخنده باعث شد با تعدادی از بانوان متعهد، فعال و مسئولیت پذیر شاغل در بیمارستانی منتسب به نام امام رضا(ع) دیدار کنیم.

وی افزود: امتیاز حضور دکتر «محور» مدیرعامل کنونی بیمارستان رضوی در این است که ایشان بنیان‌گذار این مرکز درمانی بوده و به طور کامل به آرمان‌های در نظر گرفته شده برای این مرکز واقف هستند. حضور افراد مجرب و کارکشته در امر مدیریت این مرکز درمانی فوق تخصصی همگان را برای رسیدن این مجموعه به جایگاه حقیقی و واقعی‌اش در سطح ملی و بین‌المللی امیدوارتر کرده و از این جهت، آرامش عمیقی بر آستان قدس رضوی حاکم شده است.

آیت الله علم الهدی بیان کرد: ما در مراجعات مختلف به این بیمارستان، نقش‌آفرینی بی‌نظیر و فعالیت‌های موثر بانوان شاغل در بیمارستان رضوی را شاهد بودیم.

وی تصریح کرد: از آنجا که دغدغه و اضطراب اطرافیان بیمار بیش از خود بیمار است، کوچک‌ترین نقص و ضعف و مشکل در فرایند درمان بر روی آن‌ها تاثیر منفی می‌گذارد و این امر اهمیت فعالیت پرستاران و شغل سخت آن‌ها را بیش از پیش نشان می‌دهد.

آیت الله علم الهدی با تاکید بر حفظ برند بیمارستان رضوی در مشهد، کشور و منطقه، اظهار کرد: توجه حضرت رضا(ع) به این مرکز درمانی بسیار زیاد است. ایشان امام مهربانی‌ها هستند و هر کس زیر سایه این مهربانی در هر گوشه از قلمرو ایشان باشد، مشمول توجه آن حضرت قرار دارد.

وی ادامه داد: در واقع خدمت در این بیمارستان به نوعی خادمی حضرت رضا(ع) محسوب می‌شود؛ خادمانی که این امام رئوف(ع) توجه ویژه‌ای به آنان دارند.

آیت الله علم الهدی تاکید کرد: شهرت این بیمارستان، بالا بودن سطح خدمات، کادر مجرب و تجهیزات ویژه، همگان را برای دریافت دقیق خدمات درمانی به این مرکز امیدوار کرده است و باید از این جهت، شرایط قشر ضعیف جامعه را در نظر داشت.

همچنین دکتر محسن محور مدیرعامل بیمارستان رضوی در این دیدار بر حفظ کرامت بیماران به عنوان اصول و قوانین مورد تاکید در بیمارستان رضوی تأکید کرد و گفت: در سال گذشته بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و در 10 ماه سال جاری حدود ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای اقشارکم‌ بضاعت و مستضعف مراجعه‌کننده به این مرکز درمانی تخفیف در نظر گرفته شده است.

وی ضمن اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) و تاکید ایشان بر کاهش دغدغه‌های جانبی بیماران و خانواده‌های آنان، اظهار کرد: بیمارستان رضوی با اینکه حدود ۱۰۰ میلیارد تومان از شرکت‌های بیمه‌گر مطالبه دارد، به صورت همه‌ جانبه در خدمت مستضعفان بوده و توانسته در شرایط مختلف، به صورت مستمر خدمات خود را ارائه دهد.

دکتر محور با اشاره به تعداد کارکنان فعال در این مرکز درمانی، تصریح کرد: حفظ کرامت بیماران از اصول و قوانین مورد تاکید هیئت مدیره کنونی بیمارستان رضوی است و این اصل، طی آموزش به کارکنان تاکید شده است، چراکه بی‌احترامی به بیماران و مراجعه‌کنندگان برابر با بی‌احترامی به خود ماست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز