کمیته نظارت بر تبلیغات انتخاباتی در فارس کاملا فعال است

۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۲۰:۳۰:۴۶
کد خبر: ۹۶۵۶۸۷
کمیته نظارت بر تبلیغات انتخاباتی در فارس کاملا فعال است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس و رییس ستاد انتخابات این استان گفت: برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی و برخورد با این موارد، کمیته نظارت بر تبلیغات در فرمانداری شیراز و سایر شهرستان‌های استان تشکیل شده و فعالیت دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سید احمد احمدی‌زاده گفت: با توجه به فعالیت این کمیته و نظارت دقیق و مستمری که بر فعالیت کاندیداها و تبلیغات آنها می‌شود هم‌اینک تخلفات در این زمینه به حداقل ممکن رسیده است.

وی ادامه داد: به همین منظور ۱۰ اکیپ شامل نیروهای فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و نیروی انتظامی نسبت به پاکسازی و جمع‌آوری موارد تبلیغات خلاف قوانین انتخاباتی در سطح‌ شهرها اقدام می‌کنند.

رییس ستاد انتخابات فارس، با اشاره به آمادگی کامل عوامل اجرایی برای برگزاری انتخابات در این استان اضافه کرد: دستگاه‌های احراز هویت رای دهندگان به تعداد شعب اخذ رای تامین شده و تعدادی دستگاه نیز به عنوان پشتیبان پیش‌بینی و تامین شده است.

احمدی‌زاده افزود: تاکید ما بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دوم اسفند است و امیدواریم با همکاری و همراهی تمام جریان‌ها و گروه‌های سیاسی و همچنین کاندیداهای نمایندگی مجلس شاهد برگزاری انتخاباتی آرام، سالم، رقابتی و پرشور باشیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز