رئیس ستاد انتخابات البرز:

دستگاه احراز هویت، افراد واجد شرایط شرکت در انتخابات را اعلام می‌کند

۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۲۰:۰۰:۴۵
کد خبر: ۹۶۵۷۴۷
دستگاه احراز هویت، افراد واجد شرایط شرکت در انتخابات را اعلام می‌کند
افراد واجد شرایط در انتخابات می توانند با ارائه کارت ملی و کد ملی، تایید احراز هویت خود را دریافت کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ نورمحمد فردی امروز در همایش رسانه، روابط عمومی مشارکت حداکثری در ارتباط با انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری هر ایرانی که به امنیت کشور علاقمند است باید در انتخابات دوم اسفند، شرکت کنند.

وی با اشاره به سیاست راهبردی دولتمردان در استان به حفظ امنیت انتخابات اشاره کرد و تصریح کرد: در حال حاضر با تدابیر امنیتی اتخاذ شده، فعالیت تبلیغاتی در آرامش کامل انجام می شود.

وی افزود: یکی دیگر از اهداف مهم، مشارکت عمومی مردم است چراکه در طول ۴۱ سال گذشته حضور میلیونی مردم باعث حفظ نظام شده است و این دوره نیز ضرورت حضور گسترده مردمی، وجود دارد.

فردی با اشاره به رسانه های غربی، تصریح کرد: علیرغم توطئه دشمن اما به واسطه بیداری مردم، یکبار دیگر شاهد حضور میلیونی در انتخابات شورای اسلامی خواهیم بود چراکه اهمیت مجلس و انتخاب نمایندگان اصلح به نفع مردم و کشور است.

معاون استانداری البرز با یادآوری اینکه مجلس در راس امور است، اظهار داشت: تحلیل های آن سوی مرزها پیش از انتخابات زیاد است اما بعد از انتخابات، حضور و مشارکت مردمی منجربه سکوت رسانه های معاند خواهد شد.

فردی به ۱۴۰ نفر کاندیدای تاییده شده اشاره کرد و گفت: سه نماینده از البرز به مجلس راه خواهند یافت و با توجه به عرضی بودن وطایف نمایندگان، انتخاب شدگان جایگاه خاصی در سیاست راهبردی خواهند داشت.

رییس ستاد انتخابات البرز گفت: امنیت، سلامت انتخابات و مشارکت مردمی جزو سیاست راهبردی استاندار البرز است و هر کاندیدایی انتخاب شود مورد قبول است.

وی ادامه داد: تمامی تمهیدات لازم سخت افزاری و نرم افزاری برنامه ریزی و تجهیز شده است لذا با توجه به قانون،  برای انجام بی‌کم و کاست انتخابات ۲۳ هزار نفر کار اجرایی انتخابات البرز را انجام می دهند که همگی آموزش لازم را کسب کرده اند.

معاون استانداری البرز از روابط عمومی ها و اصحاب رسانه خواست که در جهت مشارکت حداکثری مردم اهتمام داشته باشند و از تمام مردم و رای اولی ها دعوت کنند که حضور همگانی داشته باشند.

فردی با اشاره به دستگاه احراز هویت این دوره، گفت: افراد واجد شرایط در انتخابات می توانند با ارائه کارت ملی و کد ملی، تایید احراز هویت خود را دریافت کنند و این دستگاه علاوه بر تایید زنده بودن صاحب کارت ملی و شرایط سنی نشان می دهد که رای دهنده حائز شرایط رای دادن خواهد بود.

رئیس ستاد انتخابات البرز با عنوان اینکه انتخابات طبق قانون روز جمعه برگزار شود و از ۸ صبح تا ۱۸ و فقط تا ساعت ۱۲ شب قابل تمدید است، اضافه کرد: تمام تدابیر امنیتی اجرا می شود که مردم بتوانند کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز