مدیرآموزش و پرورش ناحیه سه کرج خبر داد:

برگزاری نخستین مسابقه عکاسی ویژه انتخابات در کرج

۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۰:۰۱:۰۵
کد خبر: ۹۶۵۸۹۲
برگزاری نخستین مسابقه عکاسی ویژه انتخابات در کرج
مدیرآموزش و پرورش ناحیه 3 کرج از برگزاری نخستین مسابقه عکاسی ویژه انتخابات مجلس در دو بخش فرهنگی و دانش آموزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ ابراهیم فلاح نژاد با اعلام این خبر افزود: این مسابقه فرهنگی – سیاسی از سوی آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج طراحی و فراخوان شده است و همه دانش آموزان و فرهنگیان استان البرز می توانند در آن شرکت کنند وحضور ملی خود را در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در قالب هنر عکاسی به ثبت برسانند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقه اظهار کرد: هدف از برگزاری این مسابقه به تصویر کشیدن مشارکت سیاسی فعالان عرصه تعلیم و تربیت است، با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه هر کس به ایران و امنیت آن علاقه مند است باید درانتخابات شرکت کند.

فلاح نژاد همچنین بیان داشت: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه مهم باید تصاویر خود را به صورت سلفی( سیاه ، سفید و یا رنگی) به شماره تماس ۰۹۹۱۹۵۹۹۴۸۷  به نام روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه سه کرج ارسال کنند.

وی تصریح کرد: عکس ها می بایست با فرمت jpg در ۱۲۸۰  پیکسل و حجم حداکثر حجم فایل نیز ۳ مگابایت به کانال تلگرام یا واتس آپ بارگذاری شود.

مدیرآموزش و پرورش ناحیه 3 کرج ادامه داد: عکس‌های ارسالی باید مستند بوده و از هرگونه دستکاری در آن ها پرهیز شود و در تمام عکس ها باید نام و نام خانوادگی عکاس، مکان و زمان عکس برداری قید شود.

فلاح نژاد جوایز این مسابقه را  ۵۰ کارت هدیه ۵۰۰۰۰۰ ریالی ویژه دانش آموزان و۲۰ کارت ۱۰۰۰۰۰۰ریالی ویژه فرهنگیان عنوان کرد و افزود: علاقمندان تا ۳ اسفند ماه ۹۸ فرصت دارند عکس ها را بر اساس فرمت تعریف شده ارسال کنند،

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز