بیانیه مدیرکل ورزش وجوانان لرستان در خصوص انتخابات مجلس؛

کریمی: شاهد حضور حماسی و افتخار آفرین خانواده بزرگ جامعه ورزش و جوانان استان در پای صندوق های رأی خواهیم بود

۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۰:۳۹:۴۸
کد خبر: ۹۶۵۹۲۹
کریمی:  شاهد حضور حماسی و افتخار آفرین خانواده بزرگ جامعه ورزش و جوانان استان در پای صندوق های رأی خواهیم بود
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان در بیانیه ایی از جامعه ورزش وجوانان استان برای حضور پرشوردر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران دعوت کرد.

‍ به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛  سیدعلی کریمی مدیرکل ورزش و جوانان لرستان در این بیانیه و در راستای حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران چنین گفت:

بسمه تعالی

بدون  تردید شاهد حضور حماسی و افتخار آفرین خانواده بزرگ جامعه ورزش و جوانان استان در پای صندوق های رأی که یکی از مهمترین عرصه های تجلی  و ظهور مردم سالاری دینی در تمامی سالهای پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی میباشد، خواهیم بود.

بی شک تبلیغات جهانی و استکبار در روز سرنوشت ساز دوم اسفند ماه بی اثر بوده و اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان به همراه  ورزشکاران،مربیان،داوران،قهرمانان  ورزشی، سمن های مردم نهاد جوانان ، نخبگان و کلیه ارکان اجرایی هیئتهای ورزشی استان لرستان بار دیگر با شرکت در انتخابات برگ زرین دیگری بر افتخارات جمهوری اسلامی ایران رقم خواهند زد.

مشارکت و حضور حداکثری در پای صندوق های رأی لبیک به ندای ارزشمند رهبر حکیم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی )است و تحقق شعار حمایت از تولید ملی مورد نظر آن رهبر فرزانه در گرو این حضور خواهد بود.

بدینوسیله از جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان لرستان و خانواده های محترمشان در راستای شرکت در انتخابات دعوت به عمل می آوریم تا همانند ادوار گذشته حضوری پر شور ،پر صلابت و وحدت آفرین داشته و با خلق  حماسه ای دیگر ، این انتخابات تبلور تحقق اندیشه های رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در خصوص مردم سالاری دینی باشد

سید علی کریمی

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز