استاندار لرستان:

عملکرد مسئولین فناوری اطلاعات استان بسیار خوب بوده است / تا کنون نکته منفی در انتخابات نداشته‌ایم / لرستان ۹۰/۳۷ درصد پوشش شعب را داراست

۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۹:۱۸:۳۸
کد خبر: ۹۶۵۹۴۹
عملکرد مسئولین فناوری اطلاعات استان بسیار خوب بوده است / تا کنون نکته منفی در انتخابات نداشته‌ایم  / لرستان  ۹۰/۳۷ درصد پوشش شعب را داراست
سید موسی خادمی گفت: در روز اخذ رأی، عملکرد شهرستانها در قالب یک رقابت مثبت رصد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ خادمی در کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان به ریاست که با محوریت هماهنگی کارشناسان فناوری اطلاعات فرمانداری ها و بخشداری‌ها برگزار شده بود اقدامات انجام گرفته در راستای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را مثبت ارزیابی کرد .

او افزود: تاکنون اقدامات خوبی در راستای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انجام شده است که بخشی از آن مربوط به حوزه فناوری اطلاعات می باشد .

خادمی تصریح  کرد: آینده انتخابات باید به سمت تمام الکترونیکی شدن پیش رود و دکتر روحانی رئیس جمهور محترم نیز بر این موضوع تأکید کرده است ‌.

خادمی بیان کرد:  بخشی از اقدامات در قالب برگزاری جلسات، انجام مکاتبات، تأمین نیروی فنی مورد نیاز، برگزاری دوره های آموزشی، تهیه تجهیزات، برگزاری مانور سراسری در استان و مشخص نمودن وظایف افراد حاضر در شعب انجام شده است .

اوبا اشاره به اینکه لرستان  ۹۰/۳۷ درصد پوشش شعب را داراست، تصریح کرد: عملکرد مسئولین فناوری اطلاعات استان بسیار خوب بوده است و انتظار می رود انتخابات پیش رو با بهترین کیفیت ممکن برگزار شود .

استاندار لرستان با اعلام اینکه تا کنون نکته منفی در انتخابات نداشته‌ایم، گفت: در روز اخذ رأی، عملکرد شهرستانها در قالب یک رقابت مثبت برای برگزاری انتخابات رصد خواهد شد که نقش کارشناسان فناوری اطلاعات در این زمینه بسیار مهم خواهد بود .

 خادمی بیان کرد: اتفاقات درون شعب اخذ رأی با کنترل پذیری مسئولین انفورماتیک انجام شود و آمادگی لازم  برای مقابله با هرگونه حادثه پیش بینی نشده وجود داشته باشد .

اوگفت: واقف بودن نیروهای فنی بر امور، در فرآیند انتخابات بسیار اثر گذار خواهد بود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز