دستگیری یک ابر کلاهبردار با جعل عنوان یک نهاد امنیتی کشور

۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۲:۳۰:۱۹
کد خبر: ۹۶۶۰۷۱
دستگیری یک ابر کلاهبردار با جعل عنوان یک نهاد امنیتی کشور
فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: فردی که با جعل عنوان مامور یک نهاد امنیتی در ۸ استان کشور مرتکب ۱۷۰ فقره کلاهبرداری شده بود در پی شکایت تعدادی از شهروندان سمنانی و اقدامات پلیس اطلاعات و امنیت عمومی دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار سرتیپ دوم عبدالله حسنی روز سه‌شنبه به خبرنگاران در سمنان ابراز داشت: کلاهبرداری این فرد دارای ارزش ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی ادامه داد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان سمنانی مبنی بر این که فردی با معرفی خود به عنوان مامور یک نهاد امنیتی با ظاهری موجه از آنان کلاهبرداری کرده، پیگیری ویژه این پرونده در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، محل تردد متهم در یکی از شهرستان های شمالی کشور شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازجویی های صورت گرفته، متهم به انجام ۱۷۰ فقره کلاهبرداری در استان های تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، قم، مرکزی، گلستان، مازندران و سمنان به ارزشی بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال اعتراف کرد.

حسنی با بیان این که متهم پس از انجام تحقیقات تکمیلی به مرجع قضایی معرفی شد از عموم مردم خواست در این گونه موارد قبل از هر اقدامی از هویت افراد اطمینان یابند و در صورت مشکوک بودن موضوع در کوتاه ترین زمان ممکن، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز