نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تاکید کرد:

لزوم ضرورت توجه بیشتر به همه محرومان کشور

۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۲:۲۲:۳۸
کد خبر: ۹۶۶۰۹۳
لزوم ضرورت توجه بیشتر به همه محرومان کشور
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه خواستاریم که جامعه بر اساس قانون عدل اداره شود، گفت: خدمت به مستضعفان حد و مرز ندارد و برنامه ها باید برای همه عادلانه و یکسان باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حجت الاسلام سید علیرضا عبادی صبح دوشنبه در دیدار با رئیس اموال و املاک بنیاد مستضعفان کشور بیان کرد: گرچه چهار شهرستان مرزی خراسان جنوبی برای کمک استحقاق ویژه دارند اما مستضعفان این مناطق با سایر نقاط استان برابری دارد.

وی با بیان اینکه محروم اهل هر شهرستانی که باشد باید به او توجه شود، اظهار کرد: خدمت به مستضعفان حد و مرز ندارد و برنامه‌ها باید برای همه عادلانه و یکسان باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: بعضی نقدها از گذشته بر بنیاد مستضعفان وارد بوده که وقتی این بنیاد قطعاتی را با مزایده به فروش می‌گذارد و خریدارها مشخص هستند، برای گران‌تر شدن باقی زمین‌ها نرخ‌های بالا می‌گذارند و در نهایت در سطح استان گرانی‌ها به بار می‌آید.

وی با بیان اینکه گلایه‌های مردمی رمز این گرانی‌ها را در بی تفاوت بودن در نظارت‌ها می‌دانند، افزود: در گرانی زمین، کسی سوال نمی‌کند که بنگاه‌ها به چه دلیل قیمت‌ها را بالا یا پایین می‌آورند که این امر محصول ولنگاری‌ها است.

حجت الاسلام عبادی بیان کرد: سوابق و اسنادی داریم که برخی مسئولان رده بالا در گذشته با وعده و مسائل سیاسی، انگشت اشاره را به سمت اموال بنیاد مستضعفان داشته‌اند که نارضایتی‌هایی را ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه باید کارها دور از مسائل سیاسی انجام شود، افزود: اگر چنانچه کشور را بر اساس قانون که همان عدالت است اداره کنیم، شهروندان سختی‌ها و محرومیت‌ها را تحمل می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مدیریت بر اساس قانون بی هزینه ترین مدیریت است، اظهار کرد: در این شرایط تمام شهروندان از رفاه برخوردار هستند و یا سختی‌ها را تحمل می‌کنند.

وی با بیان اینکه خواستاریم که کشور بر اساس قانون عدل اداره شود، ادامه داد: هیچ عبادتی بالاتر از گره گشایی برای مسلمانان نیست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز