استاندار البرز:

سیاست دولت در انتخابات مجلس، اعتماد افزایی است

۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۴:۰۲:۰۶
کد خبر: ۹۶۶۱۵۳
سیاست دولت در انتخابات مجلس، اعتماد افزایی است
استاندار البرز با بیان این که سیاست راهبردی دولت در انتخابات پیش رو رعایت اصل بی طرفی و اعتماد افزایی است، گفت: بر همین اساس بدون هیچ فشار و دغدغه ای با تمام امکانات و تجهیزات لازم به همراه نیروی انسانی امین نسبت به برگزاری انتخاباتی با شکوه اقدام می کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ عزیزالله شهبازی در همایش بانوان، آگاهی و مشارکت حداکثری استان البرز اظهار کرد: ارکان پیروزی انقلاب اسلامی رهبری، مردم، وحدت است که انقلاب اسلامی ایران با اراده تمام طبقات اجتماعی رقم خورد و در دوره دفاع مقدس و سازندگی در کنار یکدیگر و در نهایت اتحاد برای عزت، توسعه، پیشرفت و سرفرازی تلاش کردند. 

وی افزود: مردم البرز افرادی فهیم و عالم هستند که به طور قطع انتخابی اصلح خواهند داشت و آنچه که از صندوق های رای خارج می شود، همان خواست و نظر مردم است.

شهبازی تأکید کرد: رای مردم را به عنوان حق الناس می دانیم و از رای مردم به عنوان ناموس حفاظت و حراست می کنیم.

وی با اشاره به نقش بانوان در اسلام، بیان داشت: بانوان در ادوار مختلف تاریخ اسلام، شانه به شانه مردان حضور یافته و تاثیر بسزایی در تحولات داشتند.

استاندار البرز تصریح کرد: مجامع مشورتی که در شهرستان های ۶ گانه البرز تشکیل شده، نشان دهنده باور راسخ به اهمیت نقش بانوان در دولت تدبیر و امید است.

وی در ادامه با بیان این که سرنوشت هیچ قومی تغییر نمی کند مگر اینکه خودشان بخواهند، گفت: اکنون میدان برای بروز و ظهور بانوان در پست های مدیریتی در البرز باز است بنابراین راهی است که بنای آن نهاده شده و با توجه به توانمندی های بانوان به طور قطع این رویه استمرار و ثبات خواهد داشت.

شهبازی همچنین اذعان داشت: آرزوی مقام معظم رهبری سربلندی انقلاب اسلامی و افزایش اقتدار و امنیت کشور به واسطه حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای است.

وی با اشاره به این که شرکت مردم در انتخابات به نوعی تقابل با استکبار جهانی است، خاطرنشان کرد:  بیش از ۱۷۰ بانوی فریخته و نافذ در این همایش حضور یافته اند که هر کدام می توانند حداقل هزار نفر را به مشارکت در انتخابات دعوت کنند و در مجموع ۱۷۰ هزار نفر را از سوی بانوان پای صندوق های رای خواهیم داشت.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز