نماینده ولی فقیه در گلستان بیان کرد:

تاکید جدی بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۶:۳۰:۴۶
کد خبر: ۹۶۶۲۳۴
تاکید جدی بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات
نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات دوم اسفند گفت: قدرت واقعی ایران، پشتیبانی مردم از نظام با حضور در عرصه‌های مهمی چون انتخابات است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در دیدار با جمعی از زنان فعال در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی گلستان اظهار داشت: برخی می گویند چون کاندیدای مورد نظر ما تایید صلاحیت نشد در انتخابات شرکت نمی کنیم که این حرف از اساس بی معنی و غیرمنطقی است.

وی بیان کرد: با حضور در انتخابات دوم اسفند، قدرت خود را به دشمنان نشان خواهیم داد و بی تردید هر چه این حضور بیشتر باشد، در رفع مشکلاتی مانند عقب نشینی دشمنان و پایان دادن به تحریم اثرگذارتر است.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نقش زنان در عرصه های حساس تاریخ انقلاب اسلامی گفت: زنان جامعه همانطور که در دفاع مقدس با پشتیبانی و حمایت خود افتخارآفرینی کردند در انتخابات هم باید حضوری پررنگ، باشکوه و باقدرت داشته باشند.

آیت الله نورمفیدی همچنین در پاسخ به تقاضا از روحانیت و ائمه جمعه برای تشویق مردم به پرداخت خطاب به مدیرکل دفتر شهری و شهرداری‌های استان گفت: ابتدا به شهرداری‌ها تذکر دهید که با مردم خوب رفتار کنند، زیرا عمل و کار مفید، بهترین معرف انسان‌ها و هر مجموعه‌ای است.

الهه غیناقی مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری گلستان هم در این دیدار به تلاش این مجموعه برای کمک به رفع مشکلات زنان استان اشاره کرد و گفت: برای آشنایی زنان سرپرست خانوار با مشاغل فنی و حرفه‌ای در فاز اول ۲۰۰ زن تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی استان بطور رایگان از آموزش لازم بهره شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز